Harebrained Schemes to opět dokázali. V dubnu 2012 se jim na Shadowrun Returns podařilo vybrat 1,8 milionů dolarů. Letos se na Kickstarteru objevili s titulem Shadowrun: Hong Kong a opět se jim dařilo více než dobře.
Původně na vývoj Shadowrun: Hong Kong chtěli pouze 100 000 dolarů, což se podařilo vybrat za dvě hodiny. Kampaň byla rozšířena o další cíle, které se bez problému podařilo splnit. Fanoušci tahových RPG se tak mohou těšit na plnohodnotný nový Shadowrun odehrávající se v Hong Kongu, jenž bude dle slov vývojářů dynamickým místem, kde bude magie, jedineční tvorové, nadpřirozené prvky a změny, které budete moci ovlivnit. Důležité je, že tvůrčí celek se zaměřuje na to, aby hra nebyla příliš lineární, chtějí otevřený svět, který budete moci prozkoumat.
Kampaň na Kickstarteru byla zaměřena zejména na prodloužení herního zážitku a rozšíření obsahu. Studio totiž mělo dostatek peněz na vývoj, což komunita ocenila a postarala se o to, že v Shadowrun: Hong Kong bude vše, na co tvůrci neměli peníze.
Shadowrun: Hong Kong tak bude mít menší kampaň o délce čtyř až pěti hodin a dodatečné mise, postavy a scény. Celkově by se délka hraní měla vyšplhat až na 20 hodin. Původně měla mít hra jen nějakých 12 hodin.
Pokud jste nestihli přispět, můžete tak učinit na oficiálních stránkách, kde si můžete předobjednat hru i s různými bonusy.
Shadowrun: Hong Kong má dorazit v srpnu letošního roku na PC s operačními systémy Windows, Mac a Linux.
Markos : Trollface
Ne.
to: Markos
takže si nepochopil o čem tady píši…
What the fuck ? jakej znalec . z těch screenů to vypadá jako shadowrun returns tak co by na tom mělo být náročného ? srpen je za 5 měsíců tak pochybuji že by měl být problém tohle optimalizovat jestli se to o to vůbec budou snažit když sadowrun returns běžel v pohodě. takže….
Mr. Lolendo: Já doufám, že když se vybralo o mnoho více než požadovali, tak ten zbytek peněz využijí na dalších několik pokračování, nerad bych je po vydání viděl na kickstarteru žebrat o další peníze, jako jiné nejmenované společnosti, které zbytek peněz používají na zaplacení dovolené a hned zase žebrají o peníze na kickstarteru znovu .
chtěli 100K a dostali 1M8. Tak to by měla být totální super uper epic hra. Tak to jsem zvedavej v jakém hra bude stavu po technické stránce.
to: Markos
Sry že budu až přílíš upřímný. OMG další znalec… Akorád vtipkuješ na svojí neznalosti. Sry ale nabehl sis.
Docela nedávno měl Ubisoft problém s Tetris na PS4. Když si hrál online tak se to sekalo jako prase. Všechno se dá posrat že ti to aji na sestavě za 100K se bude sekat. Textové, 2D, 3D, 4D… hry. Je to jedno. I blbí Minecraf je náročný na to jak vypadá a to jen kbůli tomu že běží na posrané javě. Já osobně měl problém u prvních vezí Terrárii s poklesama FPS/stuttering. Když máš smůlu na sestavu tak aji Dethkarz se ti bude sekat a nebo ti vůbec nepojede taky.
Zrovna dnes ráno jsem si pořídil Shadowrun Returns na tablet a je to super. Snad nezklame ani pokračování!
Dík
Určitě nevYděli
Xenus. . Optimalizace ? What ? Na tomhle není co optimalizovat. Vyděl jsi jak to vypadá ? Však to není nic náročného ^^
Fuck Grammar
Pokud to vydaj v srpnu tak spíš bych se pak bál optimalizace.
jsem zvedavej, jestli to stihnou vydat v srpnu, kdyz toho tolik pridali