Není tajemstvím, že závody s licencí světových automobilek postrádají detailní a hlavně realistický model poškození. Project Cars od týmu z britského studia Slightly Mad je hodně ambiciózní titul, na kterém se podílejí i sami hráči. Jak je poškození vozu detailní v této hře, můžete sledovat níže na starším videu. Upozornil na něj magazín GameStar.de.
Pro srovnání, takhle můžete „likvidovat“ monopost v F1 2014
Pořádně odřít lak automobilu v DriveClub
Otevřít kapotu, přijít o dveře a udělat několik kotrmelců v GRID: Autosport
Obouchat plechy v Forza Horizon 2
Předobjednejte si Project Cars v našem obchodě GameExpres.cz a podpořte Zing.cz – PC verze za 849 Kč, konzolové PlayStation 4 a Xbox One za 1499 Kč.
Hodně zajmavé
Já věřím tomu že project cars je hra která se bude vyvíjet a ne že za rok-dva project cars 2 lepší tímhle a tamtím. Za mě vzhled pcars + beamng by blo nejlepší, chci možnost nechat si auto omotat kolem sloupu atd
no tak to sorry, ale pokud to bude mít tenhle model poškození, tak všem kámošům, kteří mi vnucovali Driveclub, že prý je lepší, asi střelím po papuli…. .
Pokud PC bude mít model poškození ve finále ještě lepší než GRID tak sem stím už dlouho mi chyběly závody kde můžu něco urvat a ne jen poškrábat zlatý Burnout
no forza a drive club su slabe, ale moze to byt aj kvoli licenciam, raz som niekde cital ze ferrari a lamborghini nedavaju radi licencie hram kde je nejaky velky destrukcny model, pretoze neradi vidia svoje auta rozbite, s tymito dvoma znackami je vzdy problem, ak je to pravda tak ich mozno v pCars ani neuvidime a mozno prave rpeto je v drive club a forze taky slaby damage model
Rozlišujte arkádu a simulaci.
Mě se třeba šíleně líbí BeamNG Drive, nádhera.
Grid je na tom z těchhle vybraných nejlépe. Což je docela smutný protože je to zároveň i ta nejhorší hra Druhý je P. Cars který potřebuje trochu doladit protože i když se auto ničí hezky je k tomu potřeba neuvěřitelných kousků. Třeba to ale záleží na obtížnosti. Pak F1 které má v podstatě jen jeden materiál na poškození takže nic složitého, trochu komicky pak vypadají Drive club a Forza ale od nich to nikdo nečeká. Tam se nehraje ani na pokus o realističnost. To jsou spíš takové NFS a nebo TDU kde se šetří na licencích takže se škrábe lak nebo upadne nárazník v jednom rohu.
Vzhedem k tomu že je to hra určená pro ! ! ! čisté ! ! ! závodění bez kontaktu tak to takhle stačí. Ono se to podepíše hlavně na řízení. Kdo chce destruction derby musí jinam. Tuším next car game se to jmenuje…ted je ve vývoji. U téhle hry je výkon využitej jinde
Na to si ještě hodně dlouho počkáme , než bude ve hrách poškození vypadat jako ve skutečnosti nebo se k němu bude aspoň blížit.
Pokud závodní hra bude mít oficiální licence značek, tak nikdy nečekejte převratný model poškození, tedy co se týče vizuálu. Automobilky jsou v tomhle docela přísný a tvůrci mají svázané ruce.
Je pěkné, že v Project Cars to auto půjde sešrotovat na hadry, ale ty kolize vypadají otřesně. Třeba v takovém GRID Autosport to vypadá o dost líp. Sám jsem ho hrál a dali se tam zaznamenat pěkné bouračky. Moje vlastní uploady [ odkaz ] [ odkaz ]
Co tak koukám dál, tak Forza Horizon 2 je na to úplně nejhůř. Ti si společně s Gran Turismem můžou podat ruce. V DriveClubu už je to o dost lepší, ale taky to není žádná sláva. Když to srovnám třeba z NFS: The Run, který si občas zahraju, tak tam ty kolize vypadají o dost líp a to běží na několikanásobně slabším hardwaru, stejně tak ten GRID.
Je vidět, že celkově kolizní model bude zřejmě největší kaňkou dnešních moderních závodních her.
GRID Autosport mi přijde nejlepší. Hlavně je tam poškození modulů, jako jsou motor, odpružení, kola, převodovka. Jeden náraz a je po všem. Samo se to dá vše nastavit nebo vypnout. Ale GRID zatím vede.
Forza je fakt legrační, tam si hlavu s nějakým poškoženm vůbec nelámali
Tak to železo betonové koráby z driveclubu nemají šanci ….