Zhruba tři roky tým z britských Climax Studios pracoval na Legacy of Kain: Dead Sun. Šlo o novou akční AAA hru pro PlayStation 3 a Xbox 360, kterou Square Enix nakonec zrušila a plán s vydáním stornovala někdy v průběhu roku 2012.
Vydavatelská společnost Square Enix se podle dostupných informací bála, že Legacy of Kain: Dead Sun nenaplní prodejní plány. To rozhořčilo samotné vývojáře, kteří byli nadšeni, že na takové hře pracují. Jednoho dne přišli ale do práce a dozvěděli se, že hra byla zrušena.
Legacy of Kain: Dead Sun měl prý obsahovat online deathmatch režim, který neměl nic společného s hlavní kampaně. Ten nakonec přežil a znovu povstal v titulu Nosgoth. Jeden ze zdrojů na fóru NeoGAF ještě poznamenal, že hra během vývoje se stále rozšiřovala a podle jeho slov se uvažovalo o tom, že vyjde zároveň s PlayStation 4. Šlo by tak o launch titul nové konzole od Sony.
Oblast ve videu níže byla pojmenovaná The Wetlands a šlo o lokalitu s rozsáhlými dungeony, v nichž se skrývali obrovští bossové.
nevim nepripada me to jako nejakej zazrak shadow of mordor nebo assasin s hnusnou grafikou divnym ovladanim a bojovym systemem z batmana, podle me nejlepsi byl blood omen 2 myslim jaks e tam hralo za kaina, logicky soul reavery me nikdy nezajimaly
toťtok nemělo chybu [ odkaz ]
Další hra se soubojovým systémem dvou tlačítek. Prostředí stereotypní… ale musím uznat, že mocap sekvence a dabing byl dobře zvládnutý. Asi by to měl zachraňovat příběh. Což se už asi nedozvíme.
Škoda no i když nejlepší a nejjemnější byl blood omen doteď si ho občas zapnu. .
Nepochopím, 3 roky do toho vráží peníze a pak to nevydají ? Vždyť kdyžuž moc, tak takovou dobu se dnes dělají každoroční zbrusu nové a inovativní díly AC a CoD. Dejme tomu, že by si tihle dali záležet a chtěli by vyvíjet 5 let, tak už museli mít větší část hotovou tak nechápu proč to úplně zrušit. Dobře, nenaplní to očekávané prodeje, ale furt bude člověk rád, když se mu vrátí aspoň část investice než čistá nula nebo ne ? Fakt mi to hlava nebere po takové době, neřeknu rok rok a půl vývoje ale tohle…. .
Jooo to byly krasne, ponure casy [ odkaz ]
No nic nového tam naštěstí nebylo
Nechápu když už byli v tak pokročilém stádiu, že se na to prostě vykašlali… i kdyby to mělo malé prodeje, tak by to alespoň částečně pokrylo náklady…
Tak ja som teda fanda starych LOK a toto je teda totalne mimo a nedivim sa ze to zrusili
Škoda. Další díl LoK bych si rád zahrál.
No vypadá to zábavnějš, než většina novějších her. Jako ale pracovat na něčem 3 roky a pak mi to nějaký Square Enix zruší, to bych se asi hodně naštval.
Očividně, kdo chce vytvářet svoje hry, musí si vytvořit vlastní nezávislé studio. Si představte, kdyby třeba takový Notch byl pod nějakou velkou firmou. Jeho Minecraft by zrušili okamžitě, protože by nesplňoval konzumní požadavky na velkolepou grafiku, bleskovou akci a místo pro DLC.
Ne nemůže