Vývojáři pracující na Heroes of Might and Magic VII se podělili s komunitou o vývoji hry a jejím stavu. Vývoj jede na plné obrátky a hra je stále v alfa verzi. Mnoho věcí, kterých chtěli před mnoha měsíci docílit, docílili. A i když většina obsahu ve hře je, stále toho chybí na to, aby se mohla hra přesunout do beta verze, kdy budou vývojáři dodělávat nedodělky a dolaďovat finální drobnosti.
Mapa dobrodružství je už takřka hotová: suroviny, artefakty, cechy monster a různé interaktivní objekty ve hře již jsou. Tvůrci se teď hlavně zaměřují na umělou inteligenci a její počínání. Souboje jsou až na pár nedodělků téměř hotové. Příběh hry se psal dva roky a konečně ho autoři dali dohromady. Děj hry je zaměřený na Ivana z rodu Gryfa, který se snaží v občanské válce stát se císařem. Není si však jistý svými schopnostmi a proto svolá schůzi svých poradců, kteří mu poradí jak vládnout a řeknou mu svoje příběhy. Hudba od Paula Romera a Roba Kinga již je také dokončená a některé její ukázky jsou volně k poslechu na stránkách hry.
Známé již všechny frakce obsažené ve hře. Práce na nich je skoro dokonána a Limbic už delší dobu poodhalují jejich složení jednotek, historii a celkový charakter. Víme už všechno o Azylu, Akademii a Nekropoli (u které však museli na četné stížnosti hráčů předělat dva modely jednotek). Dalším na seznamu je Tvrz, neboli skřeti, kteří se svého představení dočkají brzy. O Kobce a Sylvanu se toho moc neví kromě složení jednotek. Na ty snad někdy také dojde.
Ovšem schopnosti a dovednosti hrdinu nejsou ještě vůbec hotové. „RPG“ prvky, kdy si můžete zvolit dovednosti jako např. štěstí, vedení, logistiku nebo nějakou magickou školu a vylepšit tak svého hrdinu, nemají pořádný základ a vývojáři proto o nich moc nemluví. Ví se jen, že se v Limbicu rozhodli vrátit ke starému osvědčenému systému, jako byl v pátém díle. Žádné stromy schopností se nekonají. Klasický výběr jedné z několika možností, které dostanete po absolvování nové úrovně. Level design také není lehká záležitost a některé mapy mají složitější charakter. Jejich vytváření proto také potrvá trošku déle.
Snad se hře vede dobře. Limbic nás budou i nadále informovat o jejím stavu a zásobovat nás novými informacemi. Přesto však hra nemá přesně datum vydání (mluvilo se o konci letošního roku) a určitě se ho nedozvíme brzo.
Více se o hře dočtete v našem předešlém zpravodajství.
už se na tu hru moc těšim je to moc dobra hra
Zajímavé to mě nikdy nenapadlo. Osobně si myslím, že 2D jsou vyhovující. Spíš bych řekl, že by neuškodili ještě 2 frakce (hlavně kvůli multiplayeru)
stejne bych nejvic chtel 3D města