Strategií je hodně. Ať už mluvíme o budovatelských, dobyvatelských, tahových nebo real-time strategiích. Není tak divu, že některé nové hry z toho žánru nezaujmou, protože jsou tu prostě starší a dávno zajeté značky. Přesto jsou ale případy, a není jich málo, kdy hra prorazí. O něco takového se snaží i Ashes of the Singularity, o které samotný vydavatel Stardock říká, že jde o „nepokročilejší real-time strategii.”
Těšit se máme na tisíce jednotek na herní ploše, každá se svými úkoly a balistikou střel; zabírání regionů a zásob nebo například tzv. meta-jednotky – skupiny jednotek, které můžete připojit k sobě pro lehčí plánování, přičemž spolu budou spolupracovat.
Samotní tvůrci hru nepopisují jako RTS bitvu, ale RTS válku. Čemuž se vzhledem k počtu jednotek snadno věří.
Kromě toho bude hra nabízet jak singleplayorou kampaň, tak především multiplayer, s tím, že se plánují i žebříčky, statistiky a další funkce. Pokud patříte mezi fanoušky real-time strategií, Ashes of the Singularity byste měli určitě sledovat.
Na závěr se můžete ještě podívat na porovnání výkonu ve hře, když běží na DX11 a DX12.
tie strategie robia uplny retardi. totalne retardovany ludia ako mozu robit hry.
we should back to the basics
Jn chtělo by to remake A. R. S. E. N. A. L. Extended Power.
Ty nový strategie dávají menší a menší smysl. Jednotky sou barevný jako kdyby to malovalo děcko ze školky. Co třeba ňáký bojový maskování? Nebo třeba aspoň sladit základní barvu s terénem, aby ste nešli vidět na kilometry daleko. A ty bitvy jak za Napoleona. dvě armády si proti sobě stoupnou střílej do sebe, bez jakykoli taktiky. Vyhraje ten kdo má víc jednotek. A co třeba letecké údery? Stačil by jeden dobře mířený nálet a ten chuml by byl ve vteřině mrtvej….
Trošku podobné hře RUSE, která byla celkem dobrá ale nějaký boom kolem ní nebyl, divné
to: Magscraft
Něco podobného jsme hrály ve StarCraftu pomocí modu…
Problém strategií je ten že to dělají normální lidi…ve výsledku z toho je to že je jedno co děláte beztak to výde tak, že napochodujete s několika jednotkami různých typů čelně do enemy a vyhraje ten kdo bude mít lepší ‚counter‘ bylo by funny kdyby udělal někdo něco tak těžkého že by bylo zapotřebí aby tu hru hrálo víc lidí za jednu rasu a všichni by měli tolik práce že by stejně nestíhali
Tisice jednotek na mapě takže nejťežši věc ve hře bude je obtahnout a pak hledat misto kam kliknot…bomba fakt. Neuměj obšlehnout Starcraft nebo co ?
[ odkaz ]
tomu co tvrdí vydavatelé a vývojáři se nedá věřit, takových hypů tady bylo…uvidíme až to uvidíme xD
do té doby, Supreme Commander není mrtvý, stále se vyvíjí a pod FAF ([ odkaz ] udělal obrovský pokrok, pokud má někdo zájem si zahrát….
Mám rád dva typi her RPG a RTS ale když koukám na tohle tak . Přeplácanost , grafická nedokonalost mě se to nelíbí a zůstanou u toho co mám odškodné.
mne to pripomenulo KKND, akurad skoda ze dement nevie ako sa drzi mobil ked sa nahrava
Trošku mi to připomíná Supreme Commander, kde bylo naslibováno taky tisíce a tuny jednotek.
haha to bylo poslední dobou keců a skutek utek. Tohle vypadá jako čistá kopie Supreme Commander kde byli taky tak velké bitvy. Možná i větší když vám tam bouchla atomovka.
Velmi zaujimave, dufam ze sa z toho napokon nestane nejaka blbost.