Vývojáři z nového domácího studia Team21 se rozhodli prorazit s titulem, který by měl být nástupcem některých klasických herních klenotů. Dungeons of Aledorn by měla být náročná hra cílená na hráče, kteří hledají ve hrách výzvu.
Design Dungeons of Aledorn by měl být hodně podobný oblíbeným hrám Might & Magic, Fallout či King's Bounty. Zajímavé je, že když nebudete zrovna bojovat, budete svět Aledornu prozkoumávat z pohledu první osoby. Bitvy ale naopak budou vedeny z izometrické perspektivy. Hra by měla jako celek obsahovat kvalitní příběh, hádanky, zajímavé rozhovory, tahové souboje, komplexní RPG systém a samozřejmě řešení úkolů.
Příběh hry by se měl odehrávat ve světě Aledorn. V tom byly před sto lety poraženy kmeny orků. Nyní se však vrací a na své cestě za mocí získávají nové silné spojence, s jejichž pomocí získají zpět území, které jim byla v minulosti uzmuta. Doba je zlá, prostý lid krom orků trápí také dezertéři a bandité. Svět potřebuje své zachránce.
Dungeons of Aledorn vám dá pro začátek na výběr ze sedmi různých ras a šesti povolání. U těch si nastavíte pět základních atributů, ty zde stejně jako v jiných hrách mají podobu síly, obratnosti, odolnosti, inteligence a šarmu. Následně si můžete vybrat z 36 dovedností, které se budou vylepšovat při vývoji vašich postav. Celkově tento systém bude na hodně vysoké úrovni.
Po sestavení party se vydáte na výpravu. Cestovat budete za pomocí bodů na mini-mapě. V průběhu cest vás může potkat řada neočekávaných událostí, které mohou mít jak příjemný tak i negativní dopad na vaši skupinu. Autoři se tímto typem cestování chtějí vyhnout „nevyplněnému otevřenému světu“.
Při výpravách je možné také rozdělat tábor. Postavy v něm budou mít možnost odpočívat, pracovat, lovit, opravovat svou výzbroj, sbírat suroviny a vařit lektvary. Každý z hrdinů bude v tomto módu plně individuální. Hráči, které tento prvek nezajímá, budou mít možnost jej plně ignorovat díky automatice, kterou bude možné navolit.
Jelikož se žádné RPG neobejde bez řady kvalitních rozhovorů, i v Dungeons of Aledorn jich bude rozhodně hodně. Většinou budou záviset na tom, jaké schopnosti bude mít vaše parta navoleny. Možná i díky tomu bude mít většina úkolů více řešení. Některé z nich občas vaší skupinu rozdělí na dvě menší družiny, které budou následně fungovat samostatně. Vždy si však při souboji mohou přispěchat na pomoc.
Základním kamenem této hry je rozhodně soubojový systém. Tvůrci se ho snaží udělat co nejvíce reálný. Můžete zapalovat věci, šplhat po nich, schovávat se za ně a používat je v bitvách. AI zde bude také na hodně vysoké úrovni. Představte si bitvu, při níž je skupina goblinů vedená šamanem. Za předpokladu, že je jejich vůdce na živu, jsou jejich akce dobře organizované. Po jeho zabití však umělá inteligence začne panikařit a stane se hloupější.
Parta z Tea 21 si dala za úkol vybrat 60 tisíc dolarů. Prozatím se jim podařilo vybrat přes sedm tisíc. V následujících 27 dnech jim rozhodně budeme držet palce, protože kvalitních RPG není nikdy dost. Za předpokladu že se kampaň podaří, měli bychom se Dungeons of Aledorn dočkat na konci příštího roku.
Přispějete na české old-school hardcore RPG? Stáhnout si dokonce můžete tech-demo.
Rád podpořím tvůrce, ale až koupí hotové hry.
Díky
[ odkaz ] spravnej odkaz na sazeni toho tech dema
A´t uspějou hoši naši (y) čím více cz her tím více kvylity
Když jsem viděl začátek videa tak jsem si myslel, že je to další Vávra