Tripwire Interactive odhalilo hardwarové nároky PC verze a obsah Deluxe edice připravované krvavé first-person střílečky Killing Floor 2, která bude od 21. dubna hratelná na Steamu v předběžném přístupu.
Hru si budete moci koupit v digitální Deluxe edici za €36.99. Za takovou cenu získáte hned několik bonusů, převážně in-game bonusů:
• DJ Scully postavu s jedinečným hlasem a sadou pro obličej a tělo
• Dodatečné kosmetické položky (každá s několika volitelnými variantami)
• “Scullyphones” headsed pro DJ Scully, Mr Foster, Hayato Tanaka a Donovan Neal
• 3D brýle pro Ana Larive a Hayato Tanaka
• Buřinku pro Mr. Foster a Reverend Alberts
• Soundtrack Killing Floor 2
• Digitální artbook Killing Floor 2
Standardní digitální edice bude stát €26.99.
Minimální HW požadavky
• OS: Win7 64
• CPU: Core 2 Duo E8200 2.66GHz nebo Phenom II X2 545
• GPU: GeForce GTS 250 nebo Radeon HD 4830
• RAM: 3GB
Doporučené HW požadavky
• OS: Win7 64
• CPU: Core 2 Quad Q9550 2.83GHz nebo Phenom II X4 955
• GPU: GeForce GTX 560 nebo Radeon HD 6950
• RAM: 4GB
Killing Floor 2 zatím vypadá jako první díl po pořádné dávce steroidů. Klasická hratelnost zůstala v jádru zachovaná, ale všechno je zábavnější, svižnější, vizuálně přesvědčivější a také návykovější. Potřebujeme snad v případě Killing Floor něco víc? Snad jen více hratelného obsahu, ale na ten je ještě čas – přečtěte si naše dojmy z hraní.
Níže ještě menší poznámka, pre-Early Access beta končí zítra, 16. dubna, aby se vše stihlo připravit na start plné Early Access verze – 21. dubna.
Killing Floor 2 vyjde rovněž na PlayStation 4, ale až později.
tato hra vypadá dobře, jednička mě obešla ale toto bych rád zkusil
Mr. Lolendo: Jj s tímhle s tebou souhlasím, to mohu popsat skvěle i u Warframe, měl jsem i bug že se mi ve výtahu nezobrazil právě ten HUD co mám zmáčknout abych spustil skript výtahu, což znamenalo že jsem se uvěznil protože pokud se nezobrazí blbej HUD tlačítko nefunguje, logika jak prase. Taky mi chybí interaktivní logické prostředí a mívám pocit že jsou hry už fakt tupější kde máš dělat to co ti říká a nedej bože že půjdeš o centimetr jinam než tvůrci zamýšleli
hRDLA: "Mody jsou netragický a neprofesionální" tak tos mě pobavil, tohle říkají ti co mody ani nezkusili ale nedivím se hodně lidí má vůči k modům předsudky a bojej se že to je vir a hlavně proto že to nedělá profi studio, tak to tě zklamu dneska je to spíše naopak, studio vykadí hru a je jim jedno že bude tupá zisk na prvním místě, za to mody dělá komunita bez vidinou zisku a i když je nejistota vydání, tak se snaží zapracovat na věcech které ve vaších komerčních mainstreamových her nenajdete, hráli jste někdo Carter Pack pro Garrys Mod který přidává funkční Stargate, Jumpery a Promethea? Myslel jsem si že ne, a věděl jsi že Black Mesa předělávka HL 1 do moderního SOurce enginu je taky pouhý komunitní mod a ne výtvor od líného Valve? Pokud ne tak teď to víš a jestli jsi hrál Black Mesu hrál jsi modifikaci.
to: hRDLA
Jasný ale KF má moc lineární a bez interaktivity hratelnost. Dnes je módou vše dělat skriptem přes hud. Tedy přijdeš k něčemu – zobrazí se hud – zmáčkneš příslušnou klávesu – provede se skript. Jak pro debily. Navíc se potom stává že se to bugne protože musíš stát ve správném úhlu. Tomb Raider (ne ten poslední) – fyzické tlačítka, páky, dveře bez hud. HL2 – kliky dveří, páky, tlačítka, manipulace s předměty, …hlavně interaktivita mezi sebou. Prey – tam ses konečně viděl i v zrcadle, pouštěl kohoutky, splachoval, mačkal vypinače u světel… Jasný vše je to skript ale dnes je to tak že máš jakoby brýle na vočích kde se ti zobrazuje hud nabídka s čím můžeš pohnout apod. To mi prostě přijde stupidní. Jak v Dying Light máš běžcův zrak WTF? ? ? Vývojáři jsou prostě líní a serou dělat logické interaktivní prostředí na základně zkutečnosti naší reality. Takže vývojáři prostě řekli ne. My ti striktně ukážeme co můžeš a z jakého úhlu. Navíc to je doprovázenou stejnou stupidní animací.
Starý Tomb Raider vs. Nový Tomb raider je prostě ukázkový příklad. Prostě ve starých hrách si zkoumal co je možné. V novějších ti to hra řekne sama a někdy až přímo vnutí quick-time-eventem. QTE to mohla vymyslet jen opice.
počet map nerovná se kvalita krom toho v KF je jich jak mrtě od komunity
to: hRDLA
Vzhledem ke kvantitě těch modu je kvalita dobrá. V synergy mám přes 400 map. HL2:DM 60, GM 300 a Zombie Master cca 40. Představ si že by Killing Floor šlo pustit v GM. To by hned bylo o něčem jiném Jinak např. zaplatit neznamená že to bude fungovat. GTA5 nám to připomenulo
Prostě mody na source enginu mi znechutily všechny tyto hry.
jen že ty mody jsou dost tragický a neprofesionální, radši si zaplatím za něco co mě bude bavit a bude to fungovat
to: Kolousek001
Jasný ale ty módy jsou zadarmo. Killing Floor ne. Prostě si myslím že by se autoři měli více pochlapit. WarFrame je prakticky to stejné akorát komplexnější a je to zase zadarmo ale taky mě to nebaví. Škoda že není takovej coop mód do PainKillera. To by bylo maso.
těším se
Chceš od toho zbytečně moc. KF je oblíbený právě díky tý naprostý jednoduchosti až stupiditě …
Problém prvního Killing Floor byl že když jsem to pustil tak jsem měl pocit že hraji nějaký podprůměrný mód do HL2. Prostě tohle všechno a mnohem více mi dávno nabídly mody do HL2:DM a později Synergy s Garrys mod.
Tohle mě zase asi bavit nebude protože v garrys modu jsem hrál to stejné akorát s fyzikálním modelem. Tedy dělali jsme zkutečný kemping z věcí. Tady je jen skript se zavařování dveří hmm fakt kreativní ty vole. Nahraďte ty muťáky Vetřelcama a vyjde vám coop survival mod z Aliens: Colonial Marines, kterej mě docela bavil.
Aspoň ta cena vypadá úměrně. Ne jak u Evolve.
bude sa teda dat kupit early access deluxe?
Teda, tak to jsou dost střízlivý požadavky, na to že ta hra vypadá fakt slušně Holt si jsou vědomi toho, že na LAN párty člověk netahá kdovíjaká děla
Už se moc těším, idkyž bych radši kdyby vyšla rovnou plná verze a né tyhle nesmysly … Zvlášť když cena se prej nemá změnit.