Komiksová série Borderlands nezažívá nejlepší časy. Po vydání příliš nepovedeného Borderlands: The Pre-Sequel a značného vysávání značky placenými dodatečnými balíčky přichází další šok. Studio Gearbox Software opustil Matt Armstrong. Ten je právem považován za otce série Borderlands, právě on stál za zrodem značky a ve velké míře se podílel na vývoji prvního dílu – napsal scénář a byl vedoucím týmu.
Armstrong svůj odchod oznámil na osobním Twitteru, kde konstatoval, že Gearbox vždy zůstane v jeho srdci, ale je čas na nové dobrodružství. O čem přesně Armstrong mluví, zatím nevíme. Lze ale předpokládat, že se vrhne do nového projektu. Hlavní je, že se s vedením studia Gearbox rozešel v dobrém.
Armstrong opustil Gearbox po vydání velkého DLC pro Borderlands: The Pre-Sequel a dokončení The Handsome Collection. Žádný projekt by tak neměl trpět jeho odchodem. Otázkou zůstává, jak to vypadá s Borderlands 3. Víme, že se na něm pracuje, ale vůbec není jisté, kdy vyjde. Navíc nedávno bylo zavřeno studio 2K Australia, které spolupracovalo na vývoji Borderlands a mělo na starost Borderlands: The Pre-Sequel.
Závěrem připomeňme, že Borderlands přišlo i o scénáristu posledních dvou dílů, Anthony Burch je dalším důležitým člověkem, který se rozhodl změnit tvůrčí celek.
jo, ten scénárista je docela špatná správa, BL2 mělo pár opravdu skvěle napsaných postav (Jack jejich korunkou )
Tak snad se B3 povede a nebude tak ždímaný jako dvojka.
Ať se snažím jak chcu tak mně prostě Pre-Sequel baví víc než mně kdy bavilo Borderlands 2. To ale nic nemění na tom faktu že to je perfektní hra.
Takhle se má odcházet za sebou nechat dobrou práci.
Druhý díl byl mistrovským dílem, skvělý příběh, vtipné charaktery a hlavně akce plná zbraní a munice, okořeněné rpg prvky a luxusními datadisky. Je škoda, že se studio musí potýkat s odchody zaměstnanců. Nad duchovním otcem bych, ale nijak moc netruchlil, stal hlavně za prvním dílem a ten byl spíše taková zkouška. Australské studio co stojí za presequelem bych taky moc neoplakaval. Bohužel největší rána je odchod scenaristu 2 dílu. Doufám, že se 3ky dočkáme, i kdyby to měla být jen průměrná hra, koneckonců je to jediný pořádný splitscreen na PS4 a asi nejlepší na PS3. Jen více split screen her, i kdyby to měli byt remastery
já bych chtěla větší úpravu postavy, melee zbraně, víc RPG prvků a perky co nejsou jen +0. 01% dmg
Myslím, že táto séria by nutne potrebovalo nejako "osviežiť", Borderlands 1 a 2 boli skvelé hry, ale robiť to isté dookola nemôže fungovať donekonečna, a to sa ukázalo už na The Pre-Sequel. Jednoznačne by to chcelo konečne vylepšiť grafiku (tá sa od jednotky veľmi nezmenila, cell shading samozrejme zachovať) a tiež by to chcelo nejaké nové herné mechaniky, a možno nejako pozmeniť loot systém.