Rozloha herního světa ve fantasy RPG titulu Zaklínač 3: Divoký hon zajímavá každého hráče, který hru očekává. To byl jeden z důvodu, proč si americký GameSpot dohodl s polským CD Projektem Red exkluzivitu a jako první nám odhaluje kompletní mapu v novém videu, kde nechybí ani gameplay záběry. Záběry byly pořízeny začátkem toho roku.
Pokud si chcete vše v klidu prohlédnout, není nic lepšího než si prohlédnout obrázky níže a detailně prozkoumat každý kout herního světa (chybí Nilfgaard). Všimněte si, že svět není jen jedna velká mapa, svět je rozdělen do dvou map: menší mapa s prologem a větší Severní království (Northern Realm). Nechybí ani souostroví, které můžete navštívit se svou lodí. Cestování na souostroví je jeden z mála případů, kdy v Zaklínači 3 uvidíte načítací obrazovku.
Krom těchto oblastí má CD Projekt Red v záloze ještě další oblasti, které nejsou dosud odhalené. Vývojáři je popisují jako fantastické a nadpřirozené oblasti. O nich se ale nic nedozvíme, aby nebyly vyzrazeny spoilery z příběhu.
Zaklínač 3 vychází 19. května letošního roku ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Návštěva CD Projektu Red
Gameplay záběry a mapa
Předobjednejte si Zaklínač 3 v našem obchodě GameExpres.cz na PC za 1099 Kč a na konzole PlayStation 4 a Xbox One za 1499 Kč. Všechny verze obsahují české titulky a navíc dostanete postupně 16 DLC zdarma. Slovenští hráči předobjednají na GameExpres.sk.
Lišák: Okej, nakonec uvidime
Rappix: To, co zde popisuješ (černá skvrna atd. ) , ti bude schopné v obdobné nebo stejné podobě provést jiné monstrum – CDPR se tedy rozhodl nejít universální cestou, ale udělat to na několik způsobů. Mě osobě to přijde v pohodě, ale věc vkusu.
Rappix: Tam bude takových věcí určitě hodně Hovno na monitoru bude dle mého to nejmenší
ThainDegu: Kapky na obrazovce (navíc takhle škaredé) u 3rd person hry považuji za naprostý designerský fail. Co se týče útoku příšery, tak to mi také přijde jako zajímavé řešení, ale to provedení dle mého dost pokulhává. Rozhodně by se to dalo řešit mnohem elegantnějším způsobem (například černá skvrna na obrazovce a snížení saturace barev) . To hovn* rozmázlé po obrazovce je prostě krok vedle. Totálně to zabíjí celý výsledný dojem.
Monkeyskunk: Většinu mapy budeš moci skutečně procestovat bez loadingů a menší část budou tvořit různé uzavřené oblasti (např. Kaer Morhen) . Území se zvýrazněným ohraničením nemusí být nutně jen tím druhým případem, spíš jde dle mého jen o zdůraznění významnějších oblastí, neboť dle tvůrců by jsi se měl dostat např. do Skellige bez nahrávací obrazovky.
M! tjTomáš Otáhal: Takže to není, jak mi psal Slim50 ? Ach joo, toho sem se právě obával. A vida oprávněně
Takže je to tak, jak jsem se domníval. Mapa není jeden velký otevřeny svět, ale několik lokací, které se dají dostihnout fast Travelem. Ne že by jsem s tím měl nějaký problém.
Rappix ako lepšie simulovať špeciálny utok príšery ktorým ti hodí bahno do tváre?
Monkeyskunk Oblast Wizimi je od Novigradu vzdialená cez 300 km na mape sveta. Ja som rád, že to nezcusli nerealisticky k sebe.
Slim50: Ok dik, v tom pripade by to bylo fakt celkem velky ta mapa. Coz je fajn. Z tech predchozich ukazek mi to tak neprislo, ale takhle jo
Menno Coehoorn: Jasny tak sem to ani nemyslel. Slo mi o to, jestli bude pristupna i ta oblast mezi nimi prave.
Taky si myslím . . velice originální a zajímavé.
Rappix: Proč ? Náhodou je to celkem zajímavě řešené
To s tím blátem a kapkami na obrazovce je doufám vtip.
Já se v tom moc nevyznám Až přijde, tak pak ji teprve prozkoumám.
Monkeyskunk: Pokud jsem to pochopil dobře, těch 5 míst vysvícených na tom prvním screenu budou něco jako samostatné instance do kterých se dostaneš přes loading screen. Zbytek by měl být normálně otevřený.
A to sou teda dostupne jen ty vysvicene oblasti na tom prvnim screenu, nebo cela ta mapa ?