Tvůrčí celek Treyarch je mezi Call of Duty komunitou už od dob World at War znám jako tým, který se vždy staral o PC verzi, což zahrnovalo dobrou optimalizaci, kladný přístup k dedikovaným serverům a velké možnosti v nastavení. Nejinak tomu bude v případě Black Ops 3.
O PC verzi Call of Duty: Black Ops 3 se na svém osobním Twitteru rozpovídal ředitel vývoje, který krom jiného potvrdil, že i třetí díl bude mít dedikované servery pro všechny módy. Dále bude možnost nastavit si FOV slider a podle jeho názoru nebude uzamčena frekvence snímků za sekundu, pouze v multiplayeru by hranice mohla být nastavena na 200 fps. Tak to alespoň bylo u Black Ops 2 a je otázka, jak to bude v případě BO3.
Už od neděle také víme, že PC verze bude podporovat 4K rozlišení. Grafika hry zatím nedělá nijak oslňující dojem, takže je otázka, k čemu 4K reálně bude, ale počítá se s ním.
Že to Treyarch s PC verzí Black Ops 3 myslí vážně, dokazují nedávno zveřejněné minimální hardwarové požadavky a skutečnost, že demo singleplayeru, které mohli hrát vybraní novináři na nedávném preview eventu, běželo na PC.
SvkAmen Black Ops 2 hraju od dne vydání někdy i ted a servery je to poslední na co se dá stěžovat.
MoRt8: Háček je vlastně v tom, že ty hra hraje na PC málo lidí. Je to tak minimálně u Advanced Warfare, Black Ops 2 ještě nedávno hrálo docela dost lidí, takže tam až takový problém nebyl. U AW ale dochází k tomu, že ten matchmaking ani nemá moc na výběr. Lidí je tak málo, že jdou filtry a preference stranou a je lepší spojit vůbec nějaké hráče, než za každou cenu vybírat podle síta, což by vyústilo v to, že by to pak spojilo pár hráčů, kteří by si pořádně nezahráli. Samozřejmě tam hraje roli i údržba toho matchmakingu, která je podle všeho nutná, ale když není dost hráčů, nemůže to pořádně fungovat.
A to opravdu mluvím jenom o AW a případně BO2, kde to takhle fungovalo. V Ghosts se na ty dedikované servery opravdu vykašlali, i když je slibovali, MW2 a MW3 běžely na IWnetu (MW3 měl klasický server browser, ale jen pro unranked) a jenom Black Ops 1 měl od dob CoD4 a WaW jakožto posledních tradičních dílů server brwoser i pro ranked. Pokud jde o poslední otázku, nejspíš je to klasická otázka poptávky versus dalších nákladů na vývoj dodatečné featury. Kdyby každý chtěl browser, asi by ho tam dali, protože třeba Team Fortress 2 a CSGO ukazují, že matchmaking a server browser můžou v jedné jediné hře klidně koexistovat. Ale jak už jsem zmínil, minimálně za časů BO2 to vadilo málokomu. Lidem stačilo, že mají dobrý ping, že je neotravuje migrace hosta a zdá se, že na MM už si nějak zvykli a jeho neduhy neřeší. A když po tom nikdo hlasitě nevolá, mohou vývojáři jít tou jednodušší cestou, tedy cestou matchmakingu bez dalších možností
Cvrnda : : : Dik za objasneni, nicmene i tak je v nekde nejakej hacek, protoze posledni fakt spolehlive plynuly COD byla 4-ka. Ted i ty novy dily me prave prijde, ze chodej mizerne jak IW net. Lagy, sracky, nestovice… Srat na matchmaking, stejne tam nefunguje zadny sito podle levelu nebo celkovyho poctu XP a vesele to matchuje lidi, co to prave nainstalovali proti lidem s desatou prestizi. Fakt nepochopim vyvojare, ktery nam teda pozvednou zivot dedikovanejma serverema, ale nedaj do hry aspon moznost prepnout se z toho matchmakingu do server browseru.
V BO2 a AW bol server katastrofálny. Keď si v Mp poslednej sekunde uchýlil snipere tak, že si sa premiesnil do druhej miestosti, aj tak si zomrel , lebo tvoj súper ta trafil pred sekundov a podľa jeho pohladu si sa mu neuchílil ale podľa tvojho guľka preletela mimo teba.
V BO2 byly určitě a u AW tuším taky, jenom ve hře prostě nebyl vyhledávač serverů, ale matchmaking. Stejně na tom byl i Titanfall. Server browser =/= přítomnost dedikovaných serverů a to, že to vypadá jako IWnet, neznamená, že to také funguje jako IWnet. V případě matchmakingu to přitom funguje tak, že prostě dá dohromady partu lidí a pak je najednou připojí na dedikovaný server. A protože si na tohle řešení v BO2 stěžoval málokdo, mám pocit, že to tak bude i tentokrát. I když má server browser spoustu výhod, funkční matchmaking v kombinaci s dedik. servery je pořád mnohem menší zlo než právě IWnet, jeho p2p systém a otravné hovadiny typu migrace hosta. To navzdory nutnosti připojení na servery přes matchmaking nehrozí
Ano o PC se Treyarch stará nejvíce ale s těmi dedikovanými servery to je málo pravděpodobné, říkali že budou u BO2 a nic, pak se říkalo u AW že budou a taky nic….
Každej rok slibujou dedikovaný servery a každej rok je v tom nějakej háček a jede se přes IW net nebo jak tomu dneska nadávaj.
Pěkné, ale kdyby nám radši přinesli World at War 2 místo další futuristické blbůstky. . Nebo kdyby to alespoň nebylo tak futuristické, dvojky se mi líbily, ale už to byla má osobní hranice hratelnosti
nejlepší COD je pořád Modern Warfare 2 a COD 2
Radsej mohol byt nadpis, COD bude mit novou grafiku a hratelnost
Doufám, že to pak nezeserou patchema jako Advanced warfare.