Výkonný ředitel Andrew Wilson označil rok 2015 za výjimečný pro Electronic Arts. Není se čemu divit, vydavatelská společnost za svůj poslední fiskální rok dosáhla čistého příjmu 4,3 miliard amerických dolarů (loni 3,6 miliard). Více než polovina z těchto příjmu (2,2 miliard) pochází z digitálních prodejů. To je rekord pro EA.
Prodej digitálních produktů zaznamenal meziroční nárůst o 25 procent. Pomohly k tomu plné hry zdarma ke stažení, mobilní hry a nejrůznější předplatné. Lví podíl patří ale kategorii „extra obsah“, který ve 4. čtvrtletí vygeneroval příjmy 265 milionů dolarů. Tím EA nejspíš myslí dodatečné balíčky.
Pro fiskální rok 2015 se EA stala vydavatelem číslo jedna u her určených pro PlayStation 4 a Xbox One. To znamená, že právě hry od EA se prodávaly nejlépe na novou generaci konzolí. Za úspěch vděčí titulům Battlefield Hardline, Dragon Age: Inquisition, FIFA 15, NHL 15, Madden NFL 15, Battlefield 4 a FIFA 14.
V Battlefield Hardline bylo za Q4 odehráno přes 30 milionů zápasů a 80 procent všech hráčů Hardline hraje hru na současné generaci konzolí.
Electronic Arts očekává úspěch i v letošním fiskálním roce, kdy uvede na trh Star Wars Battlefront a nové Need for Speedm na začátku příštího kalendářního roku potom nové Mirror's Edge. Více zde.
Je fajn vidět že jdou lidé s dobou. Ale 260 milionů z DLC je ostuda každého kdo koupí.
Už mám strach že Mirror’s Edge 2 bude jen komerční dojička…
na ty hry dávají slevy, ale nejhorší jsou ty DLC, který stojejí třeba 2x dráž než samotná hra.
me by spis zajimalo, jestli lidi fakt kupujou tu nejpredrazenejsi digitalni verzi primo na originu
to MORTHSIR: Ano jsou, je do toho započítáván všechen digitální obsah, tedy hry v digitální verzi (na jakoukoli platformu) , DLC balíčky, premium účty (u EA tedy EA Access na Xbox One) nebo různé mikrotransakce (zejména u mobilních her) .
Mne by zajimalo, jestl do tech digitalnich prodeju jsou zapocitana i placena DLC k jednotlivym hram…