Letos v březnu tvůrčí celek ze studia Respawn Entertainment oficiálně potvrdil, že pracuje na pokračování multiplayerové sci-fi střílečky Titanfall. Pokud jste nabili dojmu, že Titanfall 2 vyjde v příštím roce, tak vás zklamu, EA s ním totiž počítá až na svůj další fiskální rok – od 1. dubna 2016 do 31. března 2017.
To znamená, že Titanfall 2 může být velkým titulem určeným pro rok 2016. Na trh by tedy dorazil dva roky po prvním díle. Dává to smysl, v roce 2015 totiž bude hlavním titulem Battlefield 5.
Titanfall 2 zatím nemá oficiální název, spoluzakladatel Vince Zampella pro IGN v březnu řekl:
„Tak předpokládám, že si můžu hrát na stydlivku a dělat, že o ničem nevim, nebo… Jo. Pracujeme na pokračování. Zatím nemáme oficiální jméno, ale pracujeme na tom. Kromě toho jsme vytvořili i druhý tým, který se bude zaměřovat na menší věci. Jdeme na to pomalu a bude to multiplaformní hra.
Vince Zampella zároveň nechtěl prozradit, zda bude hra obsahovat klasický a rozšířený singleplayer, přesto se trochu podvolil.
„Neudělal bych to jinak. Řekli jsme jak to udělat a byl to jeden z našich cílů,” prozradil, zatímco mluvil o původní hře. „Myslím, že to prostě zabraňuje určité skupině hráčů tu hru hrát. Jakožto autoři chceme, aby se ke hře dostalo co nejvíce lidí. Dali jsme tam nějakou kampaň a trochu jsme to zamíchali. Možná jsme to mohlo udělat lépe, ale prostě to nebylo takové, protože to hráči moc nevnímali díky té akci všude kolem.”
„Je to těžké, protože jsou lidi, kteří to nechtějí, nebo je to nezajímá, a když jim o tom budeme pořád říkat, začne to být dotěrné. A chvíli potrvá, než člověk přijde na to, jak to správně udělat. My na to ještě nepřišli.”
EA také potvrdila, že letos krom jiného vyjde nové Need for Speed, na začátku dalšího roku potom Mirror’s Edge a Plants vs. Zombies. Více zde.
beztak neni o co přijít
Titanfall měl hodně příjemnej a intuitivní gameplay a movement. To bylo hodně povedený. Na druhou stranu se to dle mýho strašně rychle obehraje. Asi největší kámen úrazu je, že většinu času farmíte naprosto tragickou AI. Chápu, že chtěli dát Titána každýmu na serveru a 30 titánů na mapě by byl clusterfuck, ale do dvojky je prostě potřeba vymyslet nějakej jinej systém přidělování Titánů, třeba aby titána ovládalo víc hráčů než jeden, protože hrát online MP proti botům je k hovnu. Nejlepší tak nakonec byl ten mód bez botů a bez titánů, kde proti sobě šli jenom hráči. To bylo lepší než poslední díly COD.
EA reklo pokud se nepletu, ze chce kazdy rok 2 velike fps hry. Za letos to není ale BF5. Je to SW: Battlefront a již vydaný BF: Hardline. Na příští rok je to BF5 a již zmineny Titanfall 2.
Mám to doma na PC a ještě jsem to ani nezapnul … sem hroznej přitom se mi to docela líbí …
Jen čekám, až se prvni Titanfall objeví na Xbox Obe v EA Access, abych to mohl konečně pořádně odzkoušet, beta nebyla špatná a kupovat se mi to nechcce. .