Když se začne mluvit o polském studiu Reality Pump, spousta hráčů si nevybaví, že tenhle tvůrčí celek přivedl v roce 1996 na svět skvělou sci-fi real-time strategii Earth 2140 a následně pokračování Earth 2150: Escape From the Blue Planet a Earth 2150: The Moon Project, stejně tak Earth 2150: Lost Souls nebo Earth 2160. Kromě série Earth má tohle studio na svědomí i Iron Sky: Invasion nebo RPG tituly Two Worlds, Two Worlds II (recenze 7/10) a v letošním roce nepovedené pirátské dobrodružství Raven's Cry (recenze 3/10).
Studio spolupracovalo s německou vydavatelskou společností TopWare Interactive. Minulý čas je použit zcela správně, Reality Pump totiž zkrachovali a tím pádem byl zrušen i jejich připravovaný projekt nazvaný Sacrilegium – určen pro PC, PS3 a Xbox 360.
Část zaměstnanců přešla do Bloober Team (Scopophobia).
R. I. P.
Pro me je tohle rana do srdce. Serie Earth je pro me stale jedna z nej strategicky seriich po boku CnC a u Two Worlds 2 (ktere jsem jeste ani nedohral krucis) mam obri respekt hlavne z magie, ktera funguje temer tak jak bych si pral. Zadny hotovy firebally a kouzla, proste si to kouzlo vytvorim rucne a sam. Takze velka skoda pro herni prumysl, snad se zbyli schopni vyvojari semknou a udelaji nejaky vlastni projekt pod novou znackou.
Two Worlds II je peckojidní RPG, které předběhlo dobu (minimálně, co se týče grafiky a celkové optimalizace) a na počest tohoto studia ji budu muset konečně dohrát. resp. zahrát znovu, pač savy už asi nedohledám.
Škoda toho Raven’s Cry, mám docela strach si ho zahrát, i když chuť by byla, ale recenze mě odrazují
Každopádně R. I. P. Reality Pump.
Two Worlds II + datadisk byl super hrou. Super v tom smyslu že ta hra má vše co dnešní hry nemají.
1) OutStanding grafiku a to jak po technické stránce tak i výtvarné.
2) Optimalizace hry na jedničku.
3) Interaktivní svět.
4) Zajímavý rozmanitý gameplay.
5) Zajímavý hlavní hrdina
Bohužel hra špatně prezentuje hlavní příběh. A je zde spousta hluchých míst. Obsah chybí.
Kdyby mělo prachy tak by jejich RPG nemělo konkurenci. Prakticky příkladně Kingdoms of Amalur: Reckoning má obsahu hafo ale RPG prvky… je to prostě casual hra. Se základním DLC brněním N7 (Což je low level brnění set z Mass Effect) jsem dohrál celou hru na nejtěžší obtížnost. Hmm takže asi je něco špatně.
V Two Worlds II jste se museli boostovat velice často a dávat si bacha kam lezete protože když jste vlezli do jeskyně s nepříteli s LVL o deset vyšší tak vás čekala jistá smrt pokud jste neměli propracovanou taktiku a pořádné vybavení. Si pamatuji jak jsem v Gothic 3 vraždil hnedka na začátku grupy orků protože ti tupci nabíhají po jednom. Strašně jednoduchá hra. Zlatej generickej HellGate London.
KnightShift – 2ky už se tedy asi nedočkáme : / Two Worlds 2 byla pecková hra
Two Worlds se mi vůbec nelíbil, Earth jsem nehrál.
Čajda: Knight Shift, toho jsem se nahrál. Bylo to super. .
Škoda, na Raven’s Cry už bolo vidieť, že im chýbali prachy a tá hra bola nedokončená a vydaná predčasne.
Po těch pirátech se ani nedivím
já hrál teda jen Two Worlds 2 a to se mi zdálo příšerný.
Tak Earth 2140 byl na svou dobu dost narez…mozna to jeste mam nekde ve svym bordelu.
škoda, Two World II nebylo zase tak špatný
Moc často nekomentuji, ale tohle mi prostě nedalo. Nikdo si nevzpomíná na KnightShift? Docela vtipná "diablovka" s perfektním českým dabingem a hláškami. Ve své době bohužel nedoceněnou, hlavně kvůli východnímu původu. I dnes stojí za zahrání, ačkoliv spoustu lidí bohužel odrazuje obstarožní grafická stránka. V každém případě, škoda, další mrtvé studio.
Earth 2140 byl super pár set hodin jsem u něj strávil …
otázka zní proč se to nestalo už dřív ale abych rekl pravdu two world byl shit ale mel neco do sebe