Poslední dobrodružství slavného britského detektiva zaujalo. Hra si vysloužila mnoho pozitivních recenzí. Jsem tak rád, že vás mohu informovat, že vývojáři pracují na pokračování.
Sherlock Holmes: Crime & Punishments si v naší recenzi odnesl 8/10 za pořádné detektivní příběhy, Sherlockovy schopnosti, možnost odsoudit nevinného a audiovizuální stránku hry.
Frogwares potvrdili, že připravují další díl, který se začne prodávat v příštím roce. Dočkáme se minimálně jedné změny. Zatím víme akorát o tom, že studio se rozhodlo změnit vydavatele. Tím už nebude společnost Focus Home Interactive, ale nově Big Ben Group. Své nadšení ze spolupráce neskrývá Alain Falc, generální ředitel Bigben Group:
„S tímto partnerstvím jsme velmi spokojeni. Poskytneme Frogwares excelentní distribuci a maximální reklamu pro jejich hry ze série Sherlock Holmes.“ Není divu, že Falc je nadšen, vždyť série Sherlock Holmes má na kontě přes 5 milionů prodaných kusů po celém světě.
„Chceme vytvořit poutavou hru, která uspokojí jakéhokoli hráče ochotného vyřešit výzvy, které čekají na Sherlocka Holmese,“ dodal Waël Amr, CEO Frogwares.
jééé super. těším se posledně to byla paráda a graficky jsem si to fakt užíval.
Hra to byla výborná.
Norbi001: Jednoduchý byl hlavně proto že když se člověk spletl tak se v podstatě vůbec nic nestalo.
Co se týče té odpovědi kolouškovi tak je třeba si uvědomit že Holmes je výjimečný detektiv s brilantní dedukcí což drtivá většina hráčů není takže komentování a spojování stop je svým způsobem právě odkaz na Holmesovu geniální mysl a hráč se tak stává průvodcem. Udělat to jako L. A Noire tak to skoro nikdo nedohraje protože by měl notýsek popsaný nerelevantními důkazy co ani důkazy nejsou jen byly na místě činu. Každopádně doufám ve vyšší obtížnost s následky omylů.
Crime & Punishments byl fajn, ale Testament se mi líbil o něco víc, protože ty jednotlivé případy byly součástí jednoho velkého příběhu. Doufám, že nový Sherlock půjde opět touto cestou.
Kolousek001: Bylo to jednoduchý, už je kvůli vyznačování stop. Měli by to udělat tak, že prostě tam pozbíráš vše co uvidíš (né žádný označování důkazů apod) ale prostě budeš muset se spoléhat jenom na svůj zrak. Když stopu neuvidíš, Tvůj problém…. Tímhle stylem by to bylo dobrý… A poté z těch věcí dedukovat, co je či není důležité a hlavně ať udělají více postav… několik kompliců, které Vás mohou svést na špatnou stopu… haldy nepotřebných věcí, které s případem nemusí souviset třeba z prvního pohledu, ale poté se to může ukázat jako důležité… Prostě to ještě mnohonásobně snížit. Vždyť Sherlock Holmes řešil vážně zapeklité úlohy a souhlasím S Kolousek001, že by měli být případy mnohem delší…
Určit správnýho pachatele ve všech případech rozhodně jednoduchý nebylo …
Ale ta herní doba špatná rozhodně byla, každej případ tak byl dost krátkej, podívali ste se na pár lokací jenom … A celkově nebylo moc co zkoumat a po čem pátrat.
Hlavně ať to udělají obtížnější. Ten předchozí díl byl na mne moc jednoduchý.
to se zatím neví
A bude to mít i větší herní dobu?