Crowd-funding otevřel dveře nezávislým tvůrcům, kteří nedostanou šanci u tradičního vydavatele. Vyprávět by o tom mohl Daniel Vávra se svým týmem z Warhorse Studios, kteří nenašli pochopení u vydavatelských společností pro financování vývoje středověkého realistického RPG Kingdom Come: Deliverance. Firmám se nelíbilo, že by tak rozsáhlá hra byla bez draků a magie, podle jejich slov by to nikoho nezajímalo. Opak byl ale pravdou, Kingdom Come: Deliverance vybralo na Kickstarteru £1,106,371 od 35,384 lidí.
Stejnou cestou se vydal Koji Igarashi, tvůrce Castlevanie (Konami opustil v roce 2014), který včera na Kickstarteru spustil kampaň na svůj nový projekt pojmenovaný Bloodstained: Ritual of the Night. Igarashi o své nové hře tvrdí, že jde o duchovního nástupce původní Castlevanie.
Jak si sami můžete ověřit, půjde o 2,5D side-scrolling platformovku, která slibuje prozkoumávání herního světa, robustný RPG systém a craftování. Titul bude vyprávět příběh o Miriam, sirotka, kterou zaklel alchymista. Kletba pomalu krystalizuje její kůži. Miriam bude bojovat s démony, aby se dostala do zámku starého přítele Gabela, který je také zakletý. Na rozdíl od Miriam ale jeho tělo už není z větší části maso, ale krystal.
Aby Bloodstained: Ritual of the Night mohlo vzniknout, potřeboval Koji Igarashi se svým zkušeným týmem 500 tisíc amerických dolarů. To se podařilo vybrat za několik hodin od spuštění a již překonal hranici jednoho milionu dolarů.
Bloodstained: Ritual of the Night vyjde pro PC, Mac, Linux, PlayStation 4 a Xbox One.