Codemasters zveřejnil první screenshoty a detaily o Pikes Peak, nové lokality, která se brzy objeví v Early Access verzi DiRT Rally.
Pikes Peak bude součástí bezplatné aktualizaci, která dorazí v průběhu tohoto měsíce. Automobiloví nadšenci jistě vědí o čem Pikes Peak je. Pro ty ostatní uvedeme, že jde o každoroční automobilový závod na horu Pikes Peak v Coloradu. V reálné podobě trať měří 19,99 km (12,42 mil), má 156 zatáčet a má převýšení 1440 m – od začátku na Sedmé míli silnice Pikes Peak do cíle ve výšce 4300 m, což je v průměrné stoupání 7 %. V minulosti se závod jezdil na dvou površích – šotolina a asfalt, ale od srpna 2011 je celá trať vyasfaltována.
Pikes Peak tak nabídne zcela novou výzvu, oproti stávajícím třem lokalitám, s extrémní nadmořskou výškou ovlivňující výkon motoru a aerodynamiku vozu.
„Stoupání do kopce bez spolujezdce, který by vám říkal, jak ostrá bude zatáčka, představuje jinou výzvu. Hráč se musí naučit trasu. Na této trati je spousta míst, které musíte znát. Aerodynamika vozidel je v tomto případě úplně jiná, závodníci využívají křídla. Ty jsme museli také zapracovat do DiRT Rally,“ říká šéf designérů Paul Coleman a ujišťuje nás, že na aerodynamice zapracovali a poučili se z minula.
„Dalším klíčovým prvkem Pikes Peak je změna nadmořské výšky. Rozdíl v tlaku vzduchu má velký vliv na výkon motoru, s čímž pomáhají křídla poskytující přítlak. Ztráta výkonu s nadmořskou výškou je něco, co jsme již simulovali (možná jste si všimli rozdílného výkonu vozu v závodech ve Walesu a Řecku), ale v Pikes Peak pokles výkonu skutečně pocítíte.“
S Pikes Peak souvisí nový mód Hillclimb, o kterém se více dozvíme příští týden.
DiRT Rally vyšel v dubnu na PC v předběžném přístupu na Steamu a bude pravidelně aktualizován o nový obsah, stejně tak se budou opravovat případné chyby. Jako další přijde na řadu závod Panzerplatte v Německu (červen), nový multiplayerový PVP mód a Rallycross.
Pokud bude DiRT Rally úspěšný, nebrání se Codemasters vytvořit verze pro konzole nové generace.
tento ho trosku dal [ odkaz ] v 2: 30
Cesc: Kdyz se opet divam na ten obrazek…. ten strom me dostava, chudak !
To byl pouze informativní obrázek toho typu zatáčky.
Cesc: He…. sebevrazi lol
Podle záběrů na Youtube to vypadá, že skoro nikdo neumí udělat drift do těhlech zatáček. [ odkaz ]
A měla by být verze jak s asfaltem tak částečnou šotolinou, když ne hned tak později ano.
tak 180 až 200 určitě nemají no
sem tam ked vyletim mimo trat a chcem sa v pomalej rychlosti nejak vytocit pride mi to malo je to locknute nejak na 180-200 neviem ci rally auta nemaju az 700 ale to tie nove, group B mali tusim 900
Phase: A mají vůbec rally auta 900 stupnů ?
Jinak konečně někoho napadlo tam tu trat udělat. Chyběla mě v každý takový hře
no zatial toho nemam vela este odohraneho ale vyborna hra, ktora mi zatial dava zabrat jedine co mi vadi je ze zatial to nejak nepodporuje 900 stupnov na volante a sem tam mam pocit ze ani odozva nieje este doladena…. . ale inac topka
Mam odehrano 20 hodin a musim rict, ze je to zabava, ale i chalenge. Ten kdo se tesi, ze to bude hrat ve stylu Dirt2 nebo 3, tak se z toho rychle po prvni RZte (s vypnutejmea asistentama samozrejme) probere. Doporucuju.
Grafika vypadá hezky. A při tom motionbluru až reálně
Jo tento DiRT se povedl to beze všeho. Vcelku i dobrá dílka tratí , ale doporučil bych na tuto hru spíše už volant než klávesnici na které jsem to hrál.
[ odkaz ]
Screeny vypadají skvěle. Hlavně z cockpitu