Design director Niklas Fegraeus z DICE na oficiálním webu Star Wars: Battlefront zveřejnil nový text, ve kterém děkuje fanouškům za kladné přijetí hry, ukazuje několik fotografií ze zákulisí a připomíná, že nový Battlefront není pokračování předešlých dílů, ale reboot.
Značku Battlefront tedy budují znovu od nuly, přičemž ale berou inspiraci z některých prvků předešlých dílů od Pandemicu, včetně volby mezi pohledem z první a třetí osoby a možnosti hrát za hrdiny. Jak už ale víme z dřívějška, na některé prvky se nedostalo, minimálně na možnost ovládat obří AT-AT a na vesmírné bitvy.
Nejdůležitější informace se však týká očekávaných gameplay záběrů. Někteří šťastlivci mohli vidět gameplay z nového Battlefrontu už na akci Star Wars Celebration, kde byla hra představena, ale veřejnost stále čeká. Naštěstí nemusí čekat dlouho, gameplay uvidíme v rámci letošní E3, která začíná už 15. června.
Na závěr tu máme ještě nový screenshot, který ukazuje AT-AT v bitvě o Hoth. Všimněte si také letky TIE v pozadí, která potvrzuje, že v Battlefrontu uvidíme nejen klasické TIE s párem svislých křídel, ale i pokročilejší TIE Interceptory s panely připomínajícími dýky. Je však otázka, jestli je budeme moci pilotovat.
dais: No prave… ten SP byl tragickej, jedine co to zachranilo byl multak od DICE , jedina berlicka !
ten at-at vypada desne. neco mi tam nesedi na nem
Mě víc teda zajímá ten Visceral Project než tohle. Už aby byla E3! ! ! !
No hlavne visceral delali jen single do hardline. MP delalo DICE.
MazarSkunk 1: Nezapomeň, že Visceral udělal Dead Space…
urcite jo nejsou to zadny . . Visceral
mnooo to sem zvedav at se to podari, at se to podari, at se to podari