Základem série Assassin's Creed jsou historické události, které si vývojáři z Ubisoftu upravují podle svého uvážení. V debut traileru z minulého týdne, který odhalil letošní díl s podtitulem Syndicate, ovšem došlo k nepřesnostem. Upozornili na ně uživatelé komunitního fóra Reddit. Ti si všimli parní lokomotivy s logem British Railways.
Kde je problém? Inu, firma British Railways byla založena v roce 1949, zatímco samotná hra se odehrává v Londýně roku 1868, tedy o více než 80 let dříve než vznikla společnost British Railways.
To není všechno, další člověk upozorňuje na skutečnost, že lokomotiva na snímku je pravděpodobně 4-2-2 GNR Sterling. Ta se ovšem začala vyrábět o dva roky později, v roce 1870. V případě vlaku to tolik nevadí, jak jste sami upozornili v komentářích, příběh v sérii AC trvá několik let, takže na lokomotivu by se dostat mohlo, ale přes 80 let se jistě příběh odehrávat nebude.
Ubisoft se zatím k historickým nepřesnostem v traileru na Assassin's Creed: Syndicate nevyjádřil. Někteří fanoušci to ale berou dost vážně a takové chyby jim vadí. Jak jste na tom vy, vadí vám, že detaily v Syndicate neodpovídají historii? Třeba to bude ve hře vysvětleno chybou v paměti DNA předka hlavních hrdinů. Nebo se Ubisoft snaží ušetřit a rozhodl se nenajmout historika na Londýn roku 1868…
Strec: Nestěžuj si furt. Co tě to zajímá, když teď jsi plně oddán Zaklínači. Máš držet myš a mastit.
Virus: Ale je správny, že se na to přišlo. Zakládají si na skutečných základech a 80 let je opravdu skluz , i dekáda by bylo moc, ale víc jak půl století . Někteří lidi si z té hry nepamatují jen hraní, ale i informace, které mají být údajně reálného základu… pak se člověk naučí jen blbosti.
Tohle je třeba docela prkotina, ale aby tam toho taky nebylo víc.
Jak píše Exekucnak. 2 roky v poho ale 80 let je trošku moc. Jako AC je o upravené historii to jo ale na druhou stranu samo Ubi tvrdí jak se rádo drží detailů. Nejsem ale hnidopich a jak říká Strec, kdyby na to nepřišli tak o tom ani nevíme.
he, na co historicky přesné události, hlavně když to bude vydělávat
Sutom: Přesně tak máš pravdu v mafii 1 toho bylo víc a nikomu to nevadilo.
A jak jak už jsem řek budu radši když se zaměří na hratelnost a optimalizaci, než na historickou přesnost.
Nepřesnosti se dají dodělat až nakonec kdy ta hra už vypadá jako hra za kterou si člověk zaplatí.
Doufám že se poučily z Unity, a další chybu už neudělají. . Možná to je obří ironie, možna ne. . Kdo ví?
Jak to bylo v ty popularni literature. . kdo ovlada minulost, ovlada budoucnost. . kdo ovlada pritomnost, ovlada minulost. . jo, neco na tom asik bude ( (:
A kdyby to někomu nestačilo, tak v době kdy se odehrává Unity měla Notre Dame jednu věž dřevěnou.
JinLin: Pěkně jsi to napsal, to je takovej ten základ, aby hra byla hratelná a takovéhle detaily dodělat až potom co mají hotovej základ.
Stejně si tam můžou dát co chtějí. V Mafii 1 taky nikomu nevadilo, že tam bylo označení Molotovův koktejl přestože tento název pochází z roku 1939 a první mise ve které je zmíněný název téhle "zbraně" se odehrává v roce 1930 (tím mě ovšem neberte za hnidopicha, jen chci poukázat na podobný příklad) . Navíc na tom logu není zrovna čitelný co je tam napsáno a samotný obrázek žlutého lva, tak může být cokoliv.
Jako bez toho článku bych to nevěděl, ale rozhodně se nechci "inspirovat" chybnyma informace ze hry čerpající z historie. Takže doufám v opravu, když se o chybě ví.
Na to abych řešil historický nepřesnosti nemám čas… chci si zahrát dobrou hru která se dobře hraje, a není zabugovaná. . A jak se říká " I mistr tesař se někdy utne"
díky , každej dělá chyby STAY GRAMMAR NAZI
Smuky: tak to já doufám, že tobě taky někdo opravÍ ten komentář. .
Doufám že to opraví protože kvůli histrorii v téhle série to kupuju
No mne stacilo spojeni Viktorianske budovy v ty jejich zprave – dejinnej zaklad tvoril v ac 50% hry a ted nefunguje ani to. .
Ono stačí říct, že je to jedna z chyb Animusu a problém je vyřešen : P