V tajnosti pracovali na remaku a pokračování real-timové strategie Cossacks odehrávající se v 17. a 18. století.
GSC Game World, které pravděpodobně znáte díky sérii Stalker, si dává od této série pauzu a po delším mlčeníse vrací v plné síle, ale ne se Stalkerem, ale se svou legendární hrou – Cossacks. Resp. s jejím remakem, převlečeným za třetí díl.
Vše zůstane při starém. Čeká na nás ryzí real-timeová strategie s konstrukcemi a produkcemi, s ovládáním jednotek, s historickými bitvami, s taktickými možnostmi a také moderní grafikou.
„Během několika let existence jsme zjistili, že dělání dobrých her nám jde nejlépe. A proto se vracíme ke hrám,” prozradil Evgeniy Grygorovych, vedoucí vývojového studia. „Během posledního roku a půl jsme tajně pracovali na novém projektu a myslím, že se správný čas o něm světu říct.”
Těšit se máme nejen na zmíněné období a historické bitvy, ale také na pět historických single-playerových kampaní, dvanáct národů, až deset tisíc jednotek na scéně, realistickou fyziku, generátor map a spoustu dalších věcí.
Hry bychom se měli dočkat ke konci tohoto roku pro PC, Max a Linux. Co se Stalkera týče, o něm neuslyšíme minimálně do vydání této hry.
Ahoj, zde jsou officialni stranky
[ odkaz ]
Muzete zde psat i do ceskeho fora! Na vsechny dotazy ohledne hry budou zodpovezeny nebo pokud mate nejaky napad, navrh a pripominku jak zlepsit hru! Nevahejte a napiste! Ti nejvice aktivni na foru: [ odkaz ] budou mit sanci se podilet na beta testu!
Wast: To snad jo. Ale pobavila mě ta věta "Během několika let existence jsme zjistili, že dělání dobrých her nám jde nejlépe. " Hry v poho to jo ale vzpomněl jsem si na bugy ve hře S. T. A. L. K. E. R. a jeho pokračováních. S opravou chyb jich přibylo 2x tolik, takže kde jsem nemohl projít jsem najednou přeletěl a úkol který byl na radaru zmizel i s mapou. Ale i přes to že to nešlo hrát, tak jsem to dohrál jedním dechem.
Tak už to dělali tak snad věděj co a jak
hlavne at to nezmastej.