Pokračování Just Cause se blíží a řada fanoušků chaosu pořád neví, jak zabít čas do dne vydání.
Šéf vývoje Roland Lesterlin v rozhovoru pro GamesRadar prozradil nové detaily o Just Cause 3. Máme se dočkat „největšího sandboxu vůbec”, ale také daleko lepších aut než těch, co byly v druhém díle.
„Tahle hra je o kreativitě. Auto je prostě jen jiný nástroj, se kterým se můžete vyblbnout. Můžete na auto dát hromadu C4 a vskočit s ním do nějaké základny. A to může být začátek vašeho epického útoku,” řekl Lesterlin.
„Máme zde plnou deformaci auta, takže se auto ničí a různé části hýbají. Máme zde všechny věci, které byste očekávali od závodní hry.”
Dočkat se také máme i úprav aut. Zní to rozhodně zajímavě a důvěryhodně. A minimálně by to vysvětlovalo dva roky starou novinku, ve které jsme vás informovali, že tvůrci Just Cause shání designéra na auta.
Super zpráva, na autech je rozhodně třeba v JC zapracovat. Ve dvojce byly krom krátkého příběhu podle mě jako největší nedostatek… Jinak to byla super hra.
No hurá…auta byli největší nedostatek v předchozích dílech. Radši jsem plachtil s padákem a přitahoval se. Pro hru s tak velkou mapou jsou dobře ovladatelný auta povinnost!
Hlavně aby se ty auta dali ovládat….
"Máme zde všechny věci, které byste očekávali od závodní hry. ”
To jsou dost silná slova…no nechám se překvapit…
No slava, to chce placaka…
No zní to super ještě aby se to po cestě nějak nepokazilo