Counter-Strike. Hra plná přesných i nepřesných zásahů. Ne každý nepřesný zásah byl ale tak špatný. A pokud jste někdy vzteky vyhodili myš z okna, protože prostě víte, že to mělo nepřítele zabít nebo aspoň trefit, tak pro vás máme dobrou zprávu.
Po téměř třech letech existence posledního dílu – Global Offensive – se Valve podívá na hitboxy. Původně byly malé tak, aby kopírovaly samotnou postavu a tudíž, když se o ždibec netrefíte, tak se prostě netrefíte, tečka.
Není to špatný nápad. A pro hru jako Counter-Strike se to hodí. Občas to ale prostě nefunguje a může to vyústit v… No, prostě katastrofu.
Zdroj? Jinak nevím co tu matláte nějakej FEAR, koho to zajímá? Kolik to hraje lidí?
To: BůhOnty
[ odkaz ] zde stáhni a regni se. Potom mi napiš na steam nebo sem do vzkazů.
CS: GO po asi roce vydání se to hrát dalo. Dnes je to takové divné… Nevylučuji se jen nedokáží to přesně popsat. Prostě momentálně mi to nesedí…
Mr. Lolendo: Počkej takže ty jsi ve svém druhém komentáři psal že to dělá CS špatně a teď píšeš pravý opak?
ok.
FEAR lol, to bude asi strašně kompetitivní hra. . Oh moment
Lolendo: pokud je fear ve vsech smerech lepsi hra, tak proc neni v progamingu? Na tom neco bude. Stary CS si ziskalo svoji obrovskou komunitu a co se Valve snazi zmenit je jen vizualni stranka, ale ty sem budes zase patlat neco, co nezajima hrace CSka. Tady se resi CSko, tak ho res taky a ne, ze je fear lepsi nez CS. To je jako kdyz tvrdis, ze tvoje auto brzdi lip nez moje a pritom mas vsude bubny . Prpste nesmysl.
To: BůhOnty
Vyzívám tě na boj v FEAR jestli na to máš koule
Tak si to rozeberem:
Chování zbraní:
Ehm vlastně o CS nemám co psát protože zde je jen recoil. Tedy zpětný ráz. Tedy střílíte a zbraň cuká. V realitě se snažíte cukání vybalancovat svoji silou. Pokud znáte zbraň tedy víte jakým způsobem kope (každá zbraň má svůj vzorec/způsob kopání) tak dokážete efektivněji recoil vybalancovat. Aspoň trochu slušná střílečka má totéž. Jste schopni to vybalancovat pohybem myši. Taky záleží jak střílíte. Prostě automat držíte jak rambo, v dávkách, po jednom náboji apod. Jestli jste v pohybu a jak má taky svůj vliv. Každopádně vše by mělo být schopno do určité míry vybalancovat pohybem myší protože o tom je ten aim. Hráči co jsou na úrovni jako já a víše tak pro nás je rutina zamířit křížkem na hlavu v jakékoliv situaci v řádech stovek milisekund. Tedy taktika střelby, pohybu a vybalancování recoil jsou objekty ProGamingu.
Opravdu Hardcore hráči hrají bez křížků na obrazovce. Potom jsou zde Pay to win podvodníci co mají myši které automaticky vyrovnají recoil. Nebo další co si snižují do tolerance serveru dotazovaní na klienta a chybovost. Což se ve hře projeví neviditelným lagem pokud server vyhlazuje spojení client server, pokud ne tak vidíte lagy či mini cukání a tedy ten Ninja nejde kua zabít.
Konečně dp*, 4x Headshot a nic… THX Valve. . Po třech letech grcám, fakt…
Tohle jsem měl právě rád. Když jsem neschopné tele tak netrefím. To chtějí udělat headshot zásah i metr od postavičky nebo co?
Hlavně ať to nepokazí jako minule. Když vás střelí tak vás to zpomalí, že nemůžete nic dělat. AWP taky je rozbitý teď a celkem dost dalších věcí. Ty hitboxy jsou opravdu hrozný.
CSko není na reflexy? lol ta hra je snad jedna z mála stříleček, která závisí na rychlostí reakce a na preciznosti.
Mr. Lolendo: Na tom je postavený FPS model?
lol CS takhle funguje od roku 1999, zaměřovač v CS ti ukazuje střed obrazovky a kde výstřel poletí za perfektního stavu – když nejsi v pohybu a vystřelíš poprvé. .
Zaměřovač ukazuje střed obrazovky ne kde střela stoprocentně pokaždé poletí. .
"Když střílíte z těšáku" už podle toho začátku tě ani nejde brát vážně težký kulomet si ve hře koupí buď naprostý casual, který o CS nemá ani ponětí nebo idiot.
Fakt se mi to nezdálo ? Sem myslel, že jsem moc nahulenej …. . takže to co nebyl headshot byl headsot… omg už to nezapnu.
Tak takovej ten pocit kdy někoho střílíte do nohy či do koulí a on dostane hlavu je celkem klasika
Hra, ve které můžete střílet prakticky skrze zeď a oni se snaží "opravit" něco co funguje. Posledních pár let zbožňuju Valve a jejich snahu "uspokojit" herní komunitu,
Tony Thon tak neviem no, hral som to od 1. 3 ale bol som skor iba taky hernovy hrac, stravil som za tym urcitu cast zivota, sice som to nehral nikdy profesionalne, hovorim iba o mojich pocitoch ako to bolo, urcite vies o tom viac mozno to hras cely zivot iba to, to ti neberiem, ja som mal take pocity ale naucil som sa to vyuzivat a darilo sa mi a nebol som v tom zly ja si z tej hry srandu nerobim bola to jedna z mojich najoblubenejsich hier a bola to cast mojho detstva…. ale aj tak si rypnem lepsi a tazsi bol day of defeat, kto to vedel tam, csko potom prenho nebolo problem : P