Americký server GameSpot si zahrál nadcházející akční titul Hatred, který si ve světě her udělal jméno jako hodně brutální počin. Kvůli tomu dokonce Steam zvažoval jeho odstranění z Greenlightu, ale nakonec si to Valve rozmyslelo. Problém byl v tom, že v Hatred se vžijete do chladnokrevného antagonisty, jenž je naplněn nenávistí proti lidstvu. Zloduch žije na předměstí státu New York, kde je pro hráče připraveno sedm úrovní, v nichž se bude volně toulat a šířit strach. Zabít může kohokoliv chce, ať jde o policejní jednotky nebo nebohé neozbrojené civilisty.
Náplň hry je skutečně kontroverzní, ale samotná hra už tak brutální není. Ve videu níže se můžete o tom přesvědčit. Sice můžete svou oběť ubodat nožem, popravit ležícího člověka prosícího o život nebo rošlápnout někomu obličej, ale stále to nemá kupříkladu na Mortal Kombat X.
Hatred vychází 1. června na PC od polského studia Destructive Creations. Oficiální českou lokalizaci formou titulků připravil tým z webu Centrumher.eu. Původně bylo v plánu, že Hatred si budou moci podporovatelé zahrát již 29. května. Z toho ale sešlo a v Early Access hra kvůli technickým problémům souvisejícím právě s uvolněním o tři dny dříve pro ty, kteří si Hatred předobjednali, nebude. Vývojáři se za to omlouvají a slibují nějakou nespecifikovanou náhradu.
Esprite – mas pravdu. . bembek (citove vyprahlej popr. se snizenyma rozumovyma schopnostma) to driv nebo pozdeji beztak udela (hry, filmy atd. mu k tomu jen dopomuzou) . . mezi silencema z daase (daesh) a breivikem je pekny primer ( (:
Esprite: a myslím, že Breivik a ti druzí se nerozmysleli, že si zastřílí v reálu, protože to viděli ve hře nebo ve filmu.
A kluky, co si vezmou taťkovu zbraň a jdou zabít pár dětí taky nebrali inspiraci v umění
Nebo zakázat auta, co když jedinec s nižší inteligencí…
Maestrodk: o kuličkovkách ani nemluvím
Tak jsem měl možnost hru vyzkoušet cca 30min. Teda jako žádná sláva to neni-ani jsem nic moc nečekal. Ovládání: katastrofa. . jediný co se mi líbilo je grafické zpracování. .
Silent
Máš samozřejmě pravdu, ale ve společnosti se najdou jedinci s nižší inteligencí a knihu by v životě neotevřeli. Jsou odkojeni jen na násilných hrách, filmech a pokud to jde v ruku v ruce se špatnou výchovou, problém je na světě. Ostatní akční hry nejsou tak špatné, alespoň tam o něco jde, ale chození bez důvodu po ulici a vraždění všeho co se hne, šlapání na hlavy apod. mi přijde dost ujeté. Stačí že se to děje v reálu viz. útok na redakci časopisu Charlího Hebdo, sřílení do lidí od Breivika atd…
Maestrodk: Me zas kamos do ruky plynovkou 4 hodinova operace i kvuli takove prkotine, to me celkem prekvapilo tehdy Ale asi ani predtim by me nenapadlo strilet zbranema do lidi podle nejaky hry
Tejkr: Já se naučil nebezpečnost zbraní v dětství, když mě brácha střelil kuličkovkou do zadku.
"Hru, kterou může hrát kdejaké dítě…"
Což ještě k tomu všemu není starost tvůrců, ale rodičů.
Rodiče se dávno naučili vinit ze svých chyb ostatní a než by si zametli před vlastním prahem, radši to svedou na cokoli, čemu nerozumí a jejich ratolest baví.
Myslím, že až bude díte dost staré, aby udrželo ejkej, tak mu dojde, že tohle ve společnosti dělat nemůže.
Na druhou stranu, my jako malí jsme si představovali každou chvíli, že naše ruce jsou pistole a zabíjíme se mezi sebou, protože policajti a zloději
Esprite Jelikož hodně čtu, tak s tebou nesouhlasím. Je rozdíl když vystupuješ v dané situaci jako divák, než jako režisér. Když se díváš na něco, je to mnohem míně interaktivní a především pouze konzumuješ. Kdežto když čtěš, tvá mysl musí vytvářet obraz toho co právě čteš. A je to jenom na člověku co si tam dosadí. Například jsem dočelt knihu Atlas mraků. Nádherná kniha s bohatým příběhem a vývojem postav. Pak jsem si pustil film, a uvědomil jsem si, že jsem si ten obraz světa vytvořil uplně jiný, a co víc líbil se mi ten můj. Takže když někdo čte knihy o tom jak zabíjí masový vrah, mnohem více to podněcuje násilí, než když vidí toho masového vraha zabíjet, nebo když toho masového vraha ovládá. Mimochodem ohledně animace zabíjení. Už po druhém stejném zabití jsem u toho zýval. Člověka omrzí více věc co už viděl, natož když se to opakuje dokolečka. Viz FATALITY z MK. Ze začatku bomba jo paráda. . a pak už jenom-meh.
MoRt8 dnešní generace nečte v takové míře jako hraje hry, ty chytrolíne. Rozhodně kniha nepodněcuje k násilí tak silným způsobem, jako dokola opakující se animace zabíjení ve fullHd rozlišení. Hru, kterou může hrát kdejaké dítě…
Asi jsem úchyl, ale mně se to líbí a těším se na to.
Esprite : : : Ted si predstav to peklo, co se rozpouta az si nejakej magor precte Agathu Christie a zacne vrazdit lidi v Orient Expressu a na Nilu. Nedej boze, aby si pustil televizi nebo nakouknul do novin, co je ve svete novyho:-)
Tak to je pěkně ubohá hra. 1) nudné animace 2) odporná náplň 3) až se toho chytne nějakej magor, to bude veselo.
MoRt8: Tak vyvojari hold asi nemeli dost penez na uplatu MK uz ma notnou davku historie a je to kvalitni zavedena znacka, takze tam se s uplatou pocita uz v rozpoctu Me to moc zajimavy neprijde, neopak je to cim dal vice typicke a nejen pro herni prumysl. Spis me prijde zajimavy, ze ti lidi jsou tak blbi nebo si mysli ze m my sme tak blbi, ze ten dvoji metr nevidi/nevidime….
Na Steamu neni ani cena, to bude zadarmo? ?
Ta hra nakonec ani moc brutální není, GTA nebo Mortal kombat mi příjde brutálnější a a nemaj adult only rating, jinak hra je tak nějak o ničem, ale vypadá dobře, Unreal engine 4 prostě jede.