Anglický tvůrčí celek The Chinese Room ve spolupráci se Sony Santa Monica pro PlayStation 4 připravuje zajímavě vypadající titul Everybody's Gone to the Rapture, který ale nebude pro každého. Jádro hry totiž tvoří jedinečná atmosféra a příběh, který má být hluboký, strhující, citově řízený a odehrávat se v živém světě. Svět v tomto případě představuje velmi pěkně zpracovanou anglickou vesnickou oblast v roce 1980, kde se stane nespecifikovaná katastrofa s koncem světa.
Na hráči bude, aby vše odhalit a především si vychutnal příběh a onu jedinečnou atmosféru. Už z gameplay videa je jasné, že průzkum idylické anglické vesničky nebude pro každého. Vývojáři se tak nemohou divit, že někteří jedinci budou tvrdit, že by se při hraní Everybody's Gone to the Rapture nudili. Jak jste na tom vy, zajímají vás podobné hry nebo dáváte přednost jiným?
fighter08: Například taková kampaň za američany v CoD 2.
Tak tohle si žádá o pozornost, zase někdo, kdo na to jde jinak s hratelností Pruzkum seníku, přilehlých zahrádek, kadibudek i jiných podobných dominant, zdá se dokonce, bude tu nutností
Ano, neni to na mou platformu, tak to proste bude hnusne stuj co stuj…. . hh
guardian: osobne si nemyslim ze se to nejak rapidne zlepši
Wifinus: nevím čemu se divíš, ještě to je ve vývoji a určitě tohle nejsou max detaily
Z nějakého důvodu mi to grafické zpracování připadá naprosto hnusné.
Pokud se to povede, tak po mnou chystanem ps4 jasna koupe.
Průzkum prostředí je ve hře moje nejoblíbenější činnost a tohle bude hlavně o průzkumu prostředí a taky atmosféře.
Když už jsem měl tolik trpělivosti, že jsem musel najít a otevřít všechny bedny v AC Unity, myslím, že prozkoumat tyhle vesnice nebude problém
To: 55fighter08 Naprosto s tebou souhlasím. I mně se takový typ her líbí. Škoda jen, že nevychází na Xbox one
fighter08: Přesně tak by se to mělo chápat. Když se taková hra povede, tak uvízne v paměti hodně dlouho. Třeba Dear Esther mi uvízlo v hlavě a taky šlo jen o atmosféru a příběh
Nuda uvidíme.
Tohle je přesně taková ta hra u který se zabalíte do deky, uvaříte si čaj, nějaký ty krekry k tomu, do oken buší déšť a Vy se pomalu noříte do atmosféry… Už se těším na vydání
Malcolm: V té hře je hromada menších grafických přešlapů (kolo ležící na stéblech trávy, levitující křoví, prolínání modelů, doskakující objekty těsně před hráčem) , ale o grafice tahle hra nejspíše nebude. Navíc ještě nevychází, takže mají pořád čas ladit. Je ale i pravda že na těch statických screenech to vypadá lépe (ostatně jako vše) .
Navíc absencí jakéhokoliv HUDu je ta hra jak stvořená pro Morpheus, neví se o tom něco?