Chtěli jste si někdy zahrát za ptáka nebo myslící chodící strom? Potom vám to umožní nové nenásilné MMO Wander. Nápad vznikl v australském studiu, kde si místní vývojáři řekli, že chtějí vytvořit něco netradičního a samozřejmě zajímavého.
Ve Wander je kompletně vyškrtnut boj. Hra se soustředí na příběh a podle slov tvůrců zajímavou hratelnost. Ta se schovává v možnostech. Hrát totiž můžete za všelijaké tvory, ať už jde o již zmíněné ptáky, myslící chodící stromy, létající griffy nebo tvory zvané Hira. Ty vypadají jako člověk, ale mají žábry a umí velmi dobře plavat. Aby byl výpis ras kompletní, zmíníme ještě Azertashe. To je tvor, který umí plavat a dýchat pod vodou.
Wander vyjde již 4. června ve verzích pro PC a PlayStation 4. To je den, kdy budete moci začít poznávat herní svět. Ovšem má to jeden háček. Žádný tvor ve hře neovládá cizí jazyky. Pokud budete chtít s někým komunikovat (dalšími hráči), budete muset nejprve naleznout speciální kameny, které vás naučí kreslit glyfy. Čím více jich najdete, tím více toho budete moci nakreslit. S tím souvisí využití touchpadu na DualShocku 4, právě na něm budete všelijaké glyfy kreslit. PC hráči využijí myš.
Uplně jak Avatar 0: 52
Oni asi žerou ty kytky, co sežral i poter. . jak mu ve 4 narostli žábry Aa…a ty kytky budou produkvoat pouze ty stromy. . takže kill to survive
Skallagrim: Jo, to jsem taky moc nepochopil Co já vím, tak jeden ze základních předpokladů dýchání pod vodou je nutnost vlastnit žábry. . Autore, vysvětli!
Asi nějaký Azertashe opíchal opici a tahle rasa z toho vznikla
"Ty vypadají jako člověk, ale mají žábry a umí velmi dobře plavat. Aby byl výpis ras kompletní, zmíníme ještě Azertashe. To je tvor, který umí plavat a dýchat pod vodou. " Koukám ve hře bude velký množství různých tvorů, ohromná variabilita.
A už vím i finální-Poslední pochod entů
Silent: 1. expanze: Útok skřetů.
No mohli by udělat MMO z prostředí Entů. Třeba v základu budou všichni hipíci, ale v expanzi něco zabije jeden strom, ten strom zabije dalšího a tak dále, až budeme mít enti vs. . něco. Bam hra vytvořená! Kde mám toho oskara. Po případě alší expanze-World in fire (Lidi odhodí do lesa vajgl. ) .
Dejte tomu stromu do ruky pořádnej kulas a na pobřeží Thrallovu pevnost z Warcraftu a bude o zábavu postaráno …
Konceptem mi to připomíná Journey. Je osvěžující vidět hru bez násilí a bojů. Taky mě ale zajímá, čím to nahradí? Jaká ta hratelnost vlastně bude?
Chození z místa A do místa B bez kosení hord nepřátel mi nedává vůbec smysl ani kdybych tam mohl letět na létajícím koberci s raketovým pohonem…
Třeba vymyslí něco zábavného, ale zatím se mi to moc nepozdává…
Wa4lock: Se bude kraftit a sbírat ve velkém
jestli se to bude hrát takhle [ odkaz ] tak to asi bude těžká nuda
Rozhodně to vypadá zajímavě. V nespočtu stovek her, které stále opakuji zaběhnuté herni mechanismy, by tohle mohl být titul, který přinese svěží vánek do našich pokojů. Spíš by mě ale zajímalo, jak to bude s hratelností a jaký příběh si pro nás tvůrci přichystají, protože to bude takový ten pilíř, na kterém bude stát celá hra.
Záleží kolika zbraněmi bude disponovat hlavní hrdina no