Aktualizace: Trailer je podle očekávání venku a rozhodně nabízí zajímavou podívanou na novou podobu postapokalyptického světa. Uvidíte i několik památek charakteristických pro americký Boston, například památník Bunker Hill.
Trailer také potvrzuje vydání na PC, PlayStation 4 a Xbox One a to, že na hře pracuje studio Bethesda Game Studios (Fallout 3, Oblivion, Skyrim), nikoliv Obsidian Entertainment (Fallout: New Vegas). Vím, že to leckoho naštve nebo zklame, ale zřejmě je to tak.
Oficiální web je už také funkční. Pokud jde o datum vydání, zatím nevíme nic přesného, obchody nicméně uvádějí první čtvrtletí roku 2016.
„Uvědomujeme si, co tato hra pro všechny znamená,“ řekl ředitel hry Todd Howard. „Dostatek času a použité technologie nám umožnily dát si laťku výše než kdy předtím. Ještě nikdy jsme nebyli z žádné hry tak nadšení a nemůžeme se dočkat, až vám ji budeme moci ukázat.“
Původní zpráva (15:23): Tak jsme se konečně dočkali. Tedy, svým způsobem. Odpočet na teaser stránce Falloutu pořád běží a k nule by měl stále dojít v 16:00 našeho času, ale bez ohledu na to už nyní víme, že se pod časomírou skrývá oficiální oznámení Falloutu 4. Za toto zjištění můžeme poděkovat třeba PC Gameru.
Někdo, pravděpodobně někdo přímo z Bethesdy, totiž předčasně spustil webovou stránku Fallout4.com. Brzy po spuštění byla stránka deaktivována, ale i za tu krátkou dobu někteří stihli odchytit obrázek (zřejmě jde o in-game screenshot), který už opravdu nemůže nechat nikoho na pochybách a který ukazuje psa a zbroj Bratrstva oceli uvnitř jakési autodílny. Vedle ní můžete jasně vidět automat s oblíbenou a ikonickou Nuka Colou.
Už nyní se dá každopádně téměř s jistotou říct, že se Fallout 4 podívá jen na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Zaprvé je to logické, protože braní ohledů na staré a dnes už nedostačující konzole u zaručeně monstrózního projektu, který pravděpodobně bude pohánět nový nebo alespoň vylepšený engine, je v dnešní době kontraproduktivní.
Zadruhé se z webu podařilo vypreparovat nabídku předobjednávky, která myslím mluví za vše. Také na ní vidíme potvrzení toho, že Fallout 4 uvidíme na E3 konferenci Bethesdy. Takže si v kalendáři sežehlým atomovým výbuchem zakroužkujte datum 14. června.
Server VG247 také upozornil na dvojici obrázků, která jasně poukazuje na zasazení do Bostonu. Na jednom obrázku totiž vidíme náměstí Scolllay Square, které se nachází v Bostonu. Zdá se, že se dřívější spekulace nemýlily a rodné město Charlese Emmersona Winchestera III. z legendárního seriálu MASH bude hrát ve Falloutu 4 klíčovou roli. Nebo alespoň to, co po něm zbylo.
Snad vyjde nějaký spin-off od Obsidianu (těžko) .
Tak teď jste mě fakt dostali. Co si tak matně vzpomínám, tak ve dvojce bylo vault city. Na jihu vedle NCR byli dva vaulty. 13 a 15, a myslím, že na západě směrem k San Franciscu byl také jeden vault a ten byl zábraný mutanty. Ale nejsem si jistý, jestli to spíš nebyl jen vojenský sklad. Sakrblé už je to dlouho co jsem to hrál, ale kdyby takový Beamdog studio udělali enhanced edition, tak jako to udělali u Baldur’s Gate a Icewind Dale, tak bych to směle znovu rozehrál na tabletu
Edit a co se tyče trojky, tak tam bylo několik vaultů. Počínaje vault 92, 87, 108, 106 a i ta 101.
Vault 101 byl ve trojce ne?
Alespoň se potvrdilo že ten údajný scénář který unikl před dvěma lety na internet je pravý. Těch věcí které sedí s trailerem je strašně moc na to aby to byla náhoda. Možná tím pádem už i víme jak hra bude začínat. [ odkaz ]
Laddys: Tam byl Vault 101, tuším. 111 se nikde ještě neobjevila a myslím, že je to čistě Vault ve Fallout 4.
Laddys: Špatná reakce… Špatně jsem si přečetl příspěvek…
To bude zase jízda na X set hodin! … Vault 111 ? Opravte mě ale nebyl i ve Fallout 2 ?
Maestrodk: Přesně, hry mě naučili anglicky víc jak škola, což je smutné
BTW: vy tomuhle říkáte hnusná grafika ? Je pěkná, mě se líbí a vypadá lépe jak ve Fallout 3…
Třeba ten pes mě hned okouzlil víc než třeba pes co byl v CoD Tím si to u mě trošku přilepšili, než uvidim combat : P
norbi – já ti rozumím a taky bych chtěl lokalizaci, ale když prostě není tak nezačnu nadávat na všechny strany a dohraju to anglicky to mi problém nedělá
Angličtina je jazyk a učí se právě proto. Neučíte se ji kvůli hrám, filmům, nebo internetu. Když se naučíš angličtinu z her, budeš ji umět i všude jinde. Já se angličtinu naučil z her, využiju to na internetu, v knížkách, ve filmech, střední jsem díky tomu probruslil. Nevidím důvod, proč si jazyk nezlepšovat stále.
Mr. Lolendo: Chápu, ale hned každý na grafiku přímo nadává, jak je hnusná. Aspoň že nám ukázali přímo záběry ze hry. Grafika je ta část hry, na kterou se při hraní po chvilce zvykne. Proto, když není vyloženě hnusná, tak mi takováhle nevadí.
Rappix: ne jsem zastánce pravidla: grafika nezaručuje skvělou hru ale speciálně u bethesdy je mi to líto protože sem si jistej že by si s tim dokázali víc pohrát a přecejenom grafika snad uz od dob Oblivionu se posunula velmi málo a jak řikám je mi to líto
Rappix: Nejsem tak sžitej s hrama, abych se kvůli nim chtěl učit angličtinu o další level výš, než potřebuji teď. Za to mi ty hry fakt nestojí.
"…proč se mám učit anglicky kvůli hře? "
Otázka a odpověď v jedné větě.
ltr33: Anglicky umím tak, abych to využil při práci na internetu, ale proč se mám učit anglicky kvůli hře? Seru na to že angličtina je světový jazyk. Odmítám se tu zase hádat na téma čeština vs. angličtina. Beztak se tu budou všichni učit za chvilku arabsky. Já si tu hru chci užít a úroveň angličtiny, která mi v práci stačí, nestačí na tak obsáhlou hru. Proto kurva chci tu lokalizaci… Hlavně prosim nezačněte někdo pindat něco o světovým jazyku… já už jsem na tohle alergickej.
Jak už jsem zmínil níže, ani já nejsem z grafiky zrovna na větvi a něco mě v traileru vyloženě zaráží, ale zrovna v tomhle směru může minimálně na PC dojít ke zlepšení. Skyrim ve své výchozí podobě také nevypadal nijak zázračně, ale stačilo si ze Steamu stáhnout High Resolution Texture Pack a hned to byla o poznání lepší podívaná. Třeba přichystají něco podobného pro Fallout 4. A pokud se o zlepšení nepostarají sami vývojáři, nezbývá než doufat v zázraky moddingu. Pokud neudělali v enginu nějaké zásadní změny, věřím, že i tentokrát bude podpora moddingu samozřejmostí a dříve nebo později vzniknou podobné grafické šílenosti jako v případě Skyrimu. Textury sice nevyřeší absenci efektů a různých technologií, které zmínil Malcolm, ale myslím, že zrovna tyhle věci můžou tvůrci implementovat ještě v průběhu vývoje