Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Kvůli tomuhle dx12 a win10? Oh sure "moneybag"
Komunita
Pisstol
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
lepší (detailnější) světlo a stíny a trochu toho smooth a to je celá omáčka okolo déiks 12
Komunita
SamFisher
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Zheiko: díky
Komunita
Zheiko
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
SamFisher: DX 12 by v sobe melo implementovat featurky z Mantle, vcetne automatickyho rozdelovani prace pro multijadrovy procesory, nezavisle na tom zda hra byla delana na vicejadrovy procesory
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Ten kouř se mi moc interaktivní nezdá.
Komunita
SamFisher
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
tech demo dobré, ale mě by spíše zajímala technická stránka věci, tedy jestli opravdu využiju všechny jádra v procesoru, nebo to zůstává jako u DX 11 , s tím, že tam budou lepší efekty? Přece jen kupovat 4 jádrový procesor, kdy hra využije jen jedno jádro nemá pomalu ani smysl, s DX 12 by to ale smysl mělo
Kvůli tomuhle dx12 a win10? Oh sure "moneybag"
lepší (detailnější) světlo a stíny a trochu toho smooth a to je celá omáčka okolo déiks 12
Zheiko: díky
SamFisher: DX 12 by v sobe melo implementovat featurky z Mantle, vcetne automatickyho rozdelovani prace pro multijadrovy procesory, nezavisle na tom zda hra byla delana na vicejadrovy procesory
Ten kouř se mi moc interaktivní nezdá.
tech demo dobré, ale mě by spíše zajímala technická stránka věci, tedy jestli opravdu využiju všechny jádra v procesoru, nebo to zůstává jako u DX 11 , s tím, že tam budou lepší efekty? Přece jen kupovat 4 jádrový procesor, kdy hra využije jen jedno jádro nemá pomalu ani smysl, s DX 12 by to ale smysl mělo