V srpnu letošního roku pro PC, Mac, PlayStation 4 a Xbox One vyjde first-person střílečka Bedlam. Hra je založena na stejnojmenném románu od spisovatele Christophera Brookmyrea a samotní vývojáři ji popisují jako milostný dopis pro hráče, kteří hráli online střílečky v 80. a 90 letech. Takže se připravte na spoustu nostalgických prvků a tomu všemu odpovídající grafický kabátek se všelijakými efekty.
V Bedlam se vžijete do vědce Heathera Quinna, který se musí dostat přes různé úrovně odkazující na klasické videohry a žánry. Jak se tam Heather dostal? Jednoho dne se stal dobrovolníkem a testoval skenování mozku. Technologie nefungovala úplně podle představ a on se ocitl ve sci-fi videohře a musí najít cestu ven za každou cenu.
Titul Bedlam byl oznámen v roce 2013 a od srpna loňského roku je na Steamu v předběžném přístupu, aktuálně za cenu 11,24€ – díky letnímu výprodeji, akce končí 22. června, kdy Bedlam bude stát 14,99€.
Filuto, celý je to jen o tom trendu, kterýho se next gen konzole drží a ten trend je – remaster, indie a HD. Osobně mi to prostě vadí. Nepotřebuju kvantitu, dám přednost kvalitě (ano, i včetně grafického zpracování) . Hru si samozřejmě nekoupím, nehodlám tenhle způsob vývoje podporovat. Tohle ať strkají do časopisů jako třetí hru zdarma (jestli to vůbec ještě funguje) .
Heh vypadá to jako by to vytvořili v FPS Creatoru/ GameGuru.
Filuto: Asi je to nutí kvůli tomu, že je The Steam Summer Sale.
co jinyho cekat od lidi, podle kterych kdyz to neni ten jejich uzasnej AAA titul tak je to automaticky spatna hra. Ja bych vam pral delat na nejaky indie hre v tymu 5-8 lidi, museli by jste poslouchat jak jste liny, vsichni by jste si sli povinne pucit do banky miliony, aby jste na tu vasi vysnenou AAA hru meli penize + mohli najmout lidi aby jste ji dodelali v tomhle mileniu. Vy si to predstavujete jako ze si sednete s pastelkama ke stolu a nakreslite si hru. Je to indie hra! proto to stoji 15e a ne 60e. Kdyby tahle hra nevysla tak to neznamena, ze misto toho vyjde jina AAA hra. Takze nechapu proc mate takovy keci jako kdyby vam vydani tyhle hry hrozne ublizilo. Navic se porad obhajujete tim, ze vy vyvojari nejste. Tak proc se tu teda hrabete v tematech o kterych nic nevite ? Navic se chovate jako by vam nekdo drzel pistoli u hlavy a nutil vas koupit si kazdou hru co vyjde.
kuler91: Nikto ta nenuti si to kupit
Malcolm: Jak psal panradovan, očekáváme od vývojářu aby dělali to co umí a slova typu "když se vám to nelíbí pusťte se do toho sami" mě celkem serou. Přeci od doktora taky očekávám aby dělal to co umí a nebudu někomu říkat ať si operuje někoho sám. A předpokladám, že dnešní pracujicí lidi mají už nějaké zaměření a naučit se vytvářet videohry neni jen tak…
Jinak hra je za celkem přijatelnou cenu takže jako nějaká menší záležitost ujde.
panradovan: tak je to precejenom jenom indie hra kterou muzes brat spis jako zpestreni mezi Ačkovými tituly
Malcolm : uplne mimo mísu Proc bych se pouštěl do herního projektu když nejsem vývojář? ? Jsem zákazník a tenhle směr kam se hry na nextgen ubíráji se mi zkrátka nelibi
chlapci tady nadavaj na lenost vývojářu ale to že by se sami pustili do svého projektu to je jim na hony vzdálené
Nebýt Bloodborne, tak bych všem doporučil s nákupem PS4 počkat alespoň rok, možná i dva. Samé remastered, super retro graphic style. . ok, něco se povedlo (Hotline Miami, OllieOllie) , ale i tak se projevuje lenost vývojářů a malý tlak ze strany hráčů na kvalitní tituly. A argumenty typu "Na PS1, 2, 3 jsem nehrál a určitě pořídím" tu poptávku po kvalitních hrách rozhodně nezvýší.
Milostný dopis pro háče 80 – 90 ? Proboha … Pokud jim na tenhle záměr někdo skočí, tak je zralej do blázince … Za celým tímhle se skrývá pouze lenost, neschopnost vývojářů, protože dělat podobnou hru v dnešní době s extra zastaralou grafikou, hratelností a chtít za to 400-500 kč je opravdu do nebe volající.
Tohle patří do dob PS1 . . proč proboha na next gen ? Někdo se asi po 15 letech právě probudil …