Dean Hall, tvůrce populárního DayZ modu a dříve vedoucí vývoje samostatného DayZ, na konferenci Microsoftu představil svůj nový titul, který vzniká ve spolupráci Hallova nového herního studia RocketWerkz a společnosti Improbable.
Titul nese název Ion a jde o vesmírné MMO inspirované kultovní Space Station 13, ve kterém se odráží Hallova vize o podobě her a přístupu k hráči. Projekt přitom není popisovaný přímo jako hra, ale spíše jako celý vesmír. Prostředí vesmíru bude plně simulované a hráči ho budou moci kolonizovat, žít v něm, umírat a tvořit nové struktury.
Ion bude k dispozici pro PC, dost možná na Steamu v sekci Early Acces, a na Xbox One prostřednictvím Xbox Game Preview. Ano, podle všeho bude titul nejprve k dispozici jako Early Access titul. Podle všeho jde přitom o časovou exkluzivitu a Ion může časem zavítat i na PlayStation 4.
Hmmm. Vesmír. Aha! Práce ve vesmíru. Sakra zase práce! ? A instant člověk v pytlíku alá přidej vejce. No tak to mě nechává zatím chladným, protože je tam práce a tu nemám rád.
hm dayz nedodělal a teď nedodělá tohle?
Tohle mně zaujalo po Falloutu 4 zatím nejvíc. Ještě nová lara vypadala hodně dobře.
Šašek xD
Já si myslím, že tohle mám pod vedením Deana Halla větší šanci na úspěch. Věřím, že na tom budou pracovat schopní lidé, které si Hall sám vybral. Ač asi bude dost spojován s DayZ, tak vinu za stav té hry bych přičítal neschopným nýmandům z Bohemia Interactive. Jejich hry jsou důkazem toho, že DayZ nikdy nevkročí do nějaké slušné podoby.
ja si osobne myslim ze zabugovana hra nieje moc problem deana halla, ten vytvoril celkom fungujuci mod na zle optimalizovanej hre, potom to predal bohemii a ta to poslala tam kde vsetky svoje hry, do sveta este vacsich bugov a zlych optimalizacii, verim ze deanova dalsia hra na lepsiom engine bude stat za to
Prachy za ZABUGOVANOU STANDALONE DayZ PREAPLHU (mozna ALPHU ) dostal, tak proc ne