Nedá se říct, že bychom v tuto chvíli trpěli nedostatkem gameplay záběrů ze Star Wars: Battlefront od DICE. Na E3 se hra koneckonců dost blýskla. Dosud zveřejněné materiály mají ale jeden háček – pokaždé byly pořízené na PS4.
Nyní se ale můžeme podívat na gameplay z PC verze, které ukazují běh hry při 60 snímcích za sekundu. I tyto záběry ale doprovází jedno velké „ale“. Jsou příliš krátké, jedná se o slabých 30 vteřin z jedné z misí na Tatooine, které můžete hrát o samotě nebo v kooperaci s jiným hráčem.
Jedná se tedy jen o nepatrnou jednohubku, ale už jen prostá existence jakýchkoliv záběrů nám dává naději, že je PC verze už nyní v aktivním vývoji a tvůrci si jí nenechávají na poslední chvíli. Takový stav by znamenal velké riziko nekvalitního portu. Alespoň prozatím snad tedy můžeme být v klidu a dál čekat.
Na záběry se můžete podívat buď přes přehrávač sociální sítě Twitter, přes kterou byly záběry vydány, nebo přes YouTube. O nahrání záběrů na YouTube se postaral kolega Jan „Honzas4400“ Kalný. Podle slov komunitního manažera EA by také dříve či později mohla být ke stažení nekomprimovaná verze.
MazarSkunk_1: Kupodivu musím souhlasit viděli jsme jak to dopadne když Battlefield dělá někdo jiný než Dice… = totální fail ala Hardline. . . Proto nemám obavu jít do Battlefrontu.
to ze BF4 jel bez tech chyb az 6-8 mesicu po vydani (ps4) je pravda ale taky je to uz déle jak rok stara zalezitost ted jede temer bez chyb a DICE se neustale snazi nejakym zpusobem hru vylepsovat (i kdyz posledni aktualizace podle me…na skodu) a proto sem fakt rad ze na Battlefront delaji zrovna oni kazdej jinej by to totiz pos*al a nevyuzi potencial bojisťe s bojovou technikou atd. .
mongos: ano po pěti měsících od spuštění hry se dostali na 30hz a popravdě to není žádná hitparáda ani v CS: GO při 100 ….
Lootmaster: to už není tak pravda BF4 už nějakej ten měsíc běží na 30Hz a nedávno spustili v CTE pár serverů kde hra běží na 60 nebo na 120Hz ale jde zatím jen o testování co servery vydrží a není jasné jestli se toho dočkáme ještě v BF4 nebo v budoucích dílech
Frostbite není zrovna nejlepší engine, ale ani úplně nejhorší. Pokud se najde studio, které to s ním bude umět a dokáže si poradit s jeho chybami, nevidím problém jeho použití. Bioware si engine zatím pochvaluje a jim věřím, že v jejich rukou může s enginem vykouzlit i něco famózního. DICE by hlavně nemělo nic uspěchat, proto jsem ocenil, že si minulý rok zažádali o menší odklad Battlefrontu, aby měli více času. To je dle mého kámen úrazu, strašně moc věci uspěchají.
Marcus: Battlefield 4 trvalo 5 měsíců než se dala do kupy. PC verze a Battlefield 3 je broken dodnes…. to u tak populární hry rozhodně nesklidilo úspěšné body.
To není můj hate mám rád obě hry …. i autoři si sypali popel na hlavu za "broken net code " .
Technicá : "testy ukazují, že rate (tempo) , jakým jsou data odesílány a přijímány ze serveru, je maximálně 10Hz nebo 10x za sekundu. Tento údaj byl dokonce potvrzen vývojářem DICE s přezdívkou sliced_lime. Ti z vás, kteří trochu více hráli (kterékoliv) CSko, si určitě pamatujete, že se v konzoli (configu) nastavovaly hodnoty „cl_cmdrate“ a „cl_updaterate“ na hodnotu „100“, aby byla hra co nejvíce plynulá. Ta hodnota „100“ znamenala, že se vaše údaje odesílali a přijímali právě 100x za vteřinu, což je samozřejmě náročnější na kvalitu připojení, ale pro efektivní hraní, kde skutečně záleží na vašem aimu a postřehu, je toto nastavení nezbytné. Rate by měl minimálně odpovídat tomu, kolik máte FPS ve hře, tzn. nejlépe 60 a více. Dokonce alespoň nastavení ratu na 30 Hz by lagy dost zredukovalo, avšak v Battlefieldu 4 je tato hodnota nastavena na pouhých 10 Hz. "
Marcus: jj to samozvane lincovani, respektive ‚hon na carodejnice‘ alias EA/DICE produktu je velice rozsirene, co si budem povidat….
MORTHSIR
Jasně, ale tady na Zingu speciálně si myslim, že je proti DICE vedeno křižácké tažení a myslím, že celkem neoprávněně… U každý novinky (týkající se BF, EA atd. . ) si tady lidi stěžujou jak je EA/DICE strašný, že je to zabugovaný atd… I když to jsou kecy.
Marcus: No chybky tam urcite jsou + pokud si clovek vsima, nebo se na ne zvlast zameruje… jinak, ze by to nejak vylozene prekazelo hernimu zazitku, to tedy ne. O hrubkach nejtvrdsiho kalibru by mohlo spise vypravet popularni super uber truper studio UBI…. .
Ne pánové, nehrál jsem Dragon Age. Hraji aktivně Battlefield 4 v mulťáku (na PC) a jediný problém co jsem tam zaznamenal byla neviditelná stěna v rozpadnutým baráku. Jinak jsem žádné chyby opravdu neviděl a hru si jak po herní, tak po grafické stránce dost užívám
Já jsem třeba v Battlefieldu 4 propadl texturou v Singleplayeru. Těsně před checkpointem tak jsem pochopil. Proč tam je. Aby to uložilo a načalo zbytek mapy. Jinak to byla hnusná koridorovka a to jsem zvyklej, že když spadnu z mapy tak je pod ní voda jako v AC IV. Tam bylo jenom šedé plátno, typická pro Editor.
Chepa: Asi nehrál nejnovější Dragon Age …kde nejdou proběhnout dvě naproti sobě stojící postavy i když mají mezi sebou 3 metry …. nebo PS4 verze Battlefieldu 4 kde ještě minutu po startu naskakují textury.
"Engine Frostbite patří v současnosti na herním poli k tomu nejlepšímu…" dekuji za to ze jsi mi vykouzlil uprimny usměv na tváři
Battlefield, potažmo Battlefront jsou PRIMÁRNĚ multiplayer tituly. Pokud někdo neholduje hře pro více hráčů, ať tyhle hry nekupuje/nehraje.
Engine Frostbite patří v současnosti na herním poli k tomu nejlepšímu…
Xenus : Tak on ten frostbite3 muze byt sebelepsi, ale umet s nim zachazet je vec jina no.
johny: jj tak BF3 mapy jsou sice velke, ale zkousel si BF4? Tam jsou kolikrat i 3x tolik. Uvidime edit. jinak mas pravdu, zde to vypada na skromnejsi plochy.