Ve hře XCOM 2 se role obrací a organizace XCOM nyní bude útočit. Potýká se však s omezenými zdroji a ze svého nového mobilního velitelství musí podnikat soustavné výpady proti mimozemským jednotkám.
Pokud se na XCOM 2 těšíte, tak se určitě podívejte na video níže, které ukazuje obsah z demoverze, která byla k dispozici na E3 v Los Angeles. Ve videu uvidíte situaci, kdy jsou vojáci XCOMu vysláni na sabotážní misi – to je jeden z nových typů misí.
XCOM 2 vyjde v listopadu letošního roku na PC.
Skilcry: Tak ono to bude tím, že je to ta mimozemská městská zástavba, takže bych řekl, že to všechno vypadá tak symetricky a "uměle" cíleně. Mě se to i líbí, je to zase něco trochu jiného, než bylo v EU
raylo: To ne, akorát mi připadá kvalitou ještě nižší než enemy uknonwn, viz vegetace. Ale snad to doladí. I přesto by mě to neodradilo od probdělých nocí…
Skilcry: Tobě na ní přijde něco vtipného?
Vypadá to jako další skvělý Xcom. Ale ta grafika je vtip ?
Tak, to je ještě v pořádku, ale když jeden trefí a ti ostatní střílí jen tak pro srandu králíkům, tak to dokáže naštvat.
fallanga tak to chápu to mě taky někdy štve, zvlášť když netrefí celá četa
Lootmaster: To se sniperem mi zase tak moc nevadí, ale hlídku by mohli upravit. Je to strašně užitečná činnost, ale občas je k naštvání, když ti 3 vojáci vystřelí na jednoho nepřítele.
Bylo by fajn, kdyby šlo pro hlídku zvolit konkrétního nepřítele, nebo alespoň určitý směr, který by voják hlídal, aby se tomuhle předešlo. Také mě to chvílemi štvalo (hlavně, když ho ani jeden z těch tří nakonec netrefil )
fallanga: Budeš asi sklamaný …. oni to jedou podle původní hry takže reakce hlídky byla stejná v EU a bude stejná i tady …stejně jako 100% sniper netrefí z metru vrata od stodoly . Původní mechanika byla taková v EU ji ponechaly a není předpoklad , že by to změnili u dvojky….
PS: (myslím první díl serie z roku 1993 ) – byl top
Tak jsem to nemyslel. V EU, když jsi zadal hlídku několika vojákům a oba dva spatřili nepřítele, tak vystřelili najednou. Takže oba už hlídku použili na jednoho nepřítele a druhý, který kolem nich proběhl si nemusel dělat starosti. A když vystřelili všichni vojáci na jednoho nepřítele, tak to dokázalo naštvat.
Fallanga – náhodou ta hlídka je dobrá. Přeci jen mimozemštani taky můžou vystřelit jen jednou v hlídce. A případně chceš-li vystřelit po druhé tak dej příslušnou schopnost vojákovi kdyby mohla hlídka střílet kdykoliv se něco pohne tak stačí sprint o tři pole a voják co umí chodit daleko a všechny snadno navedeš k sobě a nebyla by to pak taková výzva
Doufám, že si pohrají s tou hlídkou. Zde to sice vypadá dobře, ale může to dopadnout jako v EU, kde klidně 3 vojáci s hlídkou vystřelili na jeden cíl a další se už mohl pohybovat bez starostí.
Doufám, že po relasu PC verze příjdou i s konzolovou verzí jak u minulého dílu. Byla to pecka ! …jen ten vývoj není dost dlouhý snad to nebude jen vylepšený minulý díl .
Harryho: Ano, je to gameplay. Jsou to záběry přímo z dema, které se na E3 prezentovalo novinářům.
Moc pěkný, úplně mě to naladilo. Fakt je to gameplay? A jak moc se to liší od jedničky?