Pokud jste někdy od Nintenda chtěli, aby vytvářeli své hry pomocí moderních technologií, tak se určitě podívejte na video níže. To ukazuje zpracování Maria v Unreal Engine 4. Co myslíte, fungovalo by to?
Pokud jste někdy od Nintenda chtěli, aby vytvářeli své hry pomocí moderních technologií, tak se určitě podívejte na video níže. To ukazuje zpracování Maria v Unreal Engine 4. Co myslíte, fungovalo by to?
© 2010-2023 Zing & Grunex
Blackhand47XD: Sekající tetris byl u Ubi vyjímka. Od tý doby dělá jenom perfektně optimalizovaný hry. Takže to nevytahuj
pici: Myslím že jen procesorem je to o nějaký to procento silnější to Wii U ale to je pomalu zanedbatelný no
to Anciabl: právě, že je výkonnější než ps3/xbox
Samozřejmě i tak je slabé.
Na tom jestli to utáhne není moc co řešit páč je jasný že by to neutáhlo když je to o nějaký procento slabší nebo stejně výkonný jak old gen. Jedině hodně ořezaný
To jestli to Wii utáhne nebo ne nemá smysl řešit.
Někdo se rozhodl Maria "předělat" do U4 enginu a vy hned děláte jakoby to bylo něco oficialního. . Je jasné že takový Mario se nikdy neobjeví. .
A pak nastanou časy, kdy bude mít i Mario mizernou optimalizaci, na řadě bude Tetris.
Musím říci, že je to celkem zajímavé, kdyby i vývojáři zanechali, klasickou malebnou grafiku (samozřejmě vylepšenou) tak si myslím, že by to bylo super. Jestli pak to WiiU utáhne, no to je otázka jiná.
Protože to v životě WiiU neutáhne ) ….
Nechapem preco by to nemalo fungovat ?
"Dle videa by spojení Maria a technologie Unreal Engine 4 fungovalo. "
Na UE sa moze nastavit hociake textury, mohlo by to vypadat ako nintendo alebo lepsie.
Nechci být hnusnej ale na tomhle enginu s touhle grafikou by to nebylo na čem spustit jelikož je to exkluzivně pro Nintendo
Vypadá to suprově .
Pokud by se Mario dostal i na pc tak nejsem proti.