Nový Doom, který by měl vyjít příští jaro, rozhodně vypadá jako velmi nadějný projekt, který kombinuje jak třetí díl, tak ty starší. Spousta krve a všude kusy končetin je to, co fanoušci žádali opravdu dlouhou dobu. Vývojáři se to ale snaží posunout ještě na další úroveň.
Nejen, že hra nebude jednoduchá, ale také na vás čeká prostředí, které klade důraz jak na vertikalitu, tak na využívání vaší kreativity.
Výkonný ředitel hry Marty Stratton se pro Metro rozpovídal o tom, že hra vám nabídne možnost opravdu si užít a doslova „blbnout” s nepřáteli.
„Přidali jsme double-jump mechaniku, takže se můžete dostat nahoru velmi, velmi rychle. Během našeho dema z pekla se hráč držel více při zemi (viz první video v oznamovací novince), ale je tam spousta cest, kam můžete jít,” prozradil.
„Můžete to hrát úplně jinak a využívat vertikalitu levelu, dostat se nahoru nad démony a seshora je střílet. A zatímco po vás půjdou nahoru, tak můžete seskočit dolu a střílet je zespod.”
„Rádi tyto arény označujeme jako takové skate parky, ve kterých prostě jdete dovnitř a improvizujete během vašeho bojového tance s nepřáteli. Můžete pak jít zpět a hrát to znovu a znovu.”
My se určitě nemůžeme hry dočkat a věříme, že vy také. Prozatím si ale budeme muset na datum vydání ještě počkat. Datum se nejspíš dozvíme na letošním QuakeConu, který proběhne tento měsíc od 23. do 26. Snad nám tedy znovu před Doomem nevypnou přenos.
Behavioralista: No tohle. No tak at ti to s tím zásunem dobře dopadne. Jestli ho plánuješ na vydání dooma tak jen upozornuji že ještě nemá datum vydání
Velky prekvapeni pro me. . necekal jsem ze to bude vypadat tak dobre… no snad to neposerou
Po Dying Light jsem vyskákaný víc než dost…. . uvidíme co z teho vyleze, ale těším se jak na první zásun
Stafe jumpingu se ale asi nedockame co
V novém Doomovi můžete využívat vertikalitu levelů = jde skočit nahoru na parapet to je smysl pro inovace aspoň …
To zní velmi dobře. Zase je potřeba správně to namýchat aby se zas jen neskákalo ale vidím že to dělají schopní lidi. S dobrým editorem ůrovní tu můžeme mít po hrozně dlouhé době opravdu dobrou single playerovou střílečku. Držím všechny prsty at se to povede Jen si myslím že už ted má spousta lidí nereálné očekávání a budou brblat ale tomu se prostě hra nevyhne
Jo, to je fajn. Už v demu to bylo poznat, že mapa (mapy) je dělaná víc do prostoru. Už to není takový koridor, jako třeba v 3ce ale že je to spíše už víc do aréního boje. Což je fajn. Na obtížnost "Noční můra" to bude chtít hodně místa pro zdrhání.
Už se nemůžu dočkat