Aktualizace: Timo Ullmann, šéf studia Yager, potvrdil ukončení spolupráce se společností Deep Silver, pro kterou německý tým připravoval Dead Island 2. Dle jeho vyjádření na serveru GamesIndustry.biz došlo k tomu, že každá strana měla jinou vizi pro Dead Island 2. S Deep Silver se tak nedokázali dohodnout.
Studio Yager má i přesto plné ruce práce. Více se máme dozvědět v srpnu na Gamescomu v Kolíně nad Rýnem. Očekávat můžeme minimálně vesmírnou akci Dreadnought pro PC.
Původní zpráva
Nadějné pokračování Dead Island od německého studia Yager vynechalo červnovou E3. Už to byl náznak toho, že vše nejde podle plánu. Naposledy jsme o Dead Island 2 slyšeli koncem dubna, kdy nám bylo řečeno, že titul vyjde až v roce 2016, aby uspokojil fanoušky původní hry a nabídl spoustu obsahu. To se ale jen tak nestane, minimálně ne od tvůrců Spec Ops: The Line.
Vydavatelství Deep Silver v noci překvapivě oznámilo, že se jim nelíbila vize Yager na pokračování zombie apokalypsy Dead Island. Deep Silver se rozhodli rozvázat s Yager spolupráci s vývoj Dead Island 2 svěří někomu jinému.
„V Deep Silver jsme se vždy snažili vytvořit pokračování Dead Island, které si fanoušci zaslouží. Po pečlivém zvážení jsme se rozhodli ukončit partnerství s Yager. Slibujeme, že budeme pokračovat v práci na vizi našeho Dead Island 2,“ dočteme se v tiskové zprávě.
Další informace společnost neposkytla. Nevíme tak, zda vývoj Dead Island 2 převezme jiné studio nebo dojde ke kompletnímu restartu projektu a jiný tým začne od začátku.
Připomeňme, že původní Dead Island a jeho nástupce Dead Island: Riptide vytvořilo polské studio Techland. To se ale dohodlo s Warner Bros na vývoji Dying Light, zatímco Deep Silver oznámili spolupráci s Yager na sérii Dead Island.
Dead Island 2 bylo představeno v červnu loňského roku. Titul se měl odehrávat v otevřeném světě zasazeném do Kalifornie, kde se vyskytl brutální řetězec ohnisek s virovou epidemií, která proměňuje lidi v zombíky. Otevřený svět měl být dynamický, jasný a krásný. Hra měla klást velký důraz na kooperaci s ostatními hráči a soutěžení. V plánu bylo, že multiplayer bude podporovat osm hráčů, kteří budou společně sdílet nebezpečný dynamický otevřený svět. Bylo by na nich, zda budou spolupracovat, soupeři nebo prostře koexistovat. Od toho si v Yager slibovali dokonalé zombie hřiště, kde můžete zažít něco nového a nebezpečného.
„Epidemie na ostrově Banoi byla zažehnaná. O zombících všichni vědí a lidé se cítí v bezpečí a připraveni. Firmy prodávající vakcíny a speciální sady pro přežití zombie apokalypsy. Lidé věří, že katastrofa, která nastala na malém ostrově uprostřed ničeho, se jich nikdy nebude týkat. Ale to se šeredně spletli,“ vysvětloval při oznámení Jan-Eric Lauble z Deep Silver.
V Kalifornii se najednou vyskytne brutální řetězec ohnisek. Vláda na novou epidemii reaguje postavením zdí kolem zamořené oblasti. Nebude to ale stejné jako v případě předešlých dílů, z Kalifornie se sice stala zakázaná oblast, ale někteří jedinci se rozhodli, že zůstanou a poperou se s osudem. Ulice tak nebudou úplně opuštěné a my jsme ve hře měli potkat nejednoho přeživšího. Zavítat jsme měli na pláž Venice Beach v Santa Monice u Los Angeles nebo na most Golden Gate v San Franciscu. Právě na pláži se odehrával vtipný filmeček.
Kromě Dead Island 2 připravují v Yager ještě vesmírnou akci Dreadnought pro PC. O té jsme slyšeli naposled v březnu 2015.
Virus: Jooo poďme já chci Áďu na undead Rexovi
No ono i to mesto, kanaly zadna selanka. .
První DI trochu survival byl… hlavně na začátku to bylo maso když jsem se vyhejbal zombíkům ve větším počtu a hledal nějaký lepší pádlo nebo koště abych je moch sundat.
To, že to nemělo mít děj jsem ani nevěděl. To by bylo kurňa zklamání, kdyby to byla jen otevřená aréna.
Taky mi to právě přišlo až moc, free a vesely… všechny DI byli takovy volnější, žádnej survival, ale tohle vypadalo až moc pohodově, jak na nějakym tripu.
Nápad to mělo dobrý a prostředí parádní! Ale zpracování mi už nesedělo. Spíš mi to přišlo, jako parodie zombie her. Hlavně když ve videích pobíhal a tříštil zombie na kusy snad i želatinovým dortem. A i absence aspoň nějakého děje tomu ještě víc ublížila. Navíc teď frčí dinosauři, takže čekám že do roka přijede zombie Führer na svým Zombie Dinosaurovi Ádovi a bude to mega hra roku.
booker: Taky to tak vidím. Stačí jen rok pauza… ale ne, oni co rok to jeden či dva díly. Už mě to herně ani nebaví a hlavně to ani nestíhám hrát.
booker – urcite svezi nazor!
nepochopte me spatne vim ze AC je dobra hra jen by me prislo lepsi kdyby tech dilu bylo min s vetsim casovim rozdilem
dead island jsem dohral 7x riptide uz jen jednou bylo to v podstate to stejny i lokace byli hodne podobny ale dead island 2 uz vypadalo sveze tak jak ma pokracovani vypadat pripomelo me to krizence dead island a dead rising a to se me libilo. Divim se ze spousta zvas by chtelo aby dvojka byla to stejny jak 1 a riptide nebo Dying light, staci ze jsou tu hry jako CoD, AC ktery vychazi kazdy rok a je to furt to iste dokola….
To je možná i dobře že to zrušili
Binary domain určitě kvalitní počin, ale K&L, no nevim ( (:
Hmm vypadá to hrozně přebarveně. Njn co už . Tak aspoň Dying Light 2 snad někdy bude.
to: Rappix
Co máte pořád se Spec Ops: The Line! ? Vždyť to je tupě naskriptované COD ze třetí osoby. Kdyby ta hra měla aspoň gameplay jako Gears of war ale takhle opravdu ne. Kdo je fanoušek klišé, tunelu, hipeu, Michael Baye a skriptů které vám diktují co máte dělat tak ano. Pro vás je Spec Ops: The Line cool. I Kane & Lynch 2 je stravitelnější než tohle. Binary Domain je nedoceněná hra.
se picnu… jestli vývoj restartujou tak minimálně 2-3 roky budem ještě čekat
stejne by to dying light neprekonalo, udelali dobre, ze to odlozili…
Zase odložená hra : /