Už je to přes rok, co jsme naposledy slyšeli o hře Warhammer 40,000: Eternal Crusade, která byla oznámena dokonce v létě 2013. Od té doby se toho moc nového nedělo, až do dnešního dne. Behaviour Interactive se pochlubili, že připravované masivně multiplayerové RPG ze světa Warhammeru 40,000 poběží na technologii Unreal Engine 4.
„Po vyhodnocení možností našeho enginu jsme se rozhodli využít technologii Unreal Engine 4 a podporu od Epic Games. To je nejlepší volba pro to, abychom přivedli k životu náš Warhammer. Díky našemu rozhodnutí jde pokrok podstatně rychleji, což umožňuje našemu týmu zajistit nejvyšší kvalitu,“ nechal se slyšet Rémi Racine, generální ředitel a zakladatel společnosti Behaviour Interactive.
Warhammer 40,000: Eternal Crusade je v podstatě akční střílečka z pohledu třetí osoby, která nabídne masivní multiplayerové bitvy. Hráči si budou moci vybrat jednu ze čtyř frakcí a po boku dalších hráčů bojovat o kontrolu nad světem zpustošeného válkou. K dispozici bude kustomizace a craftování postav v progresivním systému vycházejícím z tradic Warhammeru 40,000.
ok, necroni, dík
hrdla – co se psalo tak ještě space marines a necroni
Edit: FAQ ze stranek: At launch, there will be Space Marines, Chaos Space Marines, Orks, and Eldar. Tyranids will also be in the game, as NPCs. We aim to release the rest of the races from the universe over the lifetime of the game.
Players may make characters in multiple factions, but non-combat interactions between factions are extremely limited. All the factions are unique and opposed to one another in their goal to conquer the planet!
When you create your character, you also choose one of that race’s sub-factions (Chapters, Legions, Clans, and Craftworlds) to identify with. Each faction features a unique selection of classes drawn from their lore, and each character in a faction has the opportunity to choose from a variety of classes when they deploy on the field.
Jaký tam teda budou frakce, Imperium of Man, Chaos, Eldar a ?
dobrá volba. Už to chtělo.