Texaský čtyřčlenný tým KnightMayor má určitě ambice. To se mu musí nechat. Čtyři herní veteráni, kteří pracovali na Mass Effectu, Dragon Age nebo Star Wars: Knights of the Old Republic se snaží prorazit do světa se svým zajímavým titulem Mooncrest.
Hra byla údajně inspirována zmíněným Star Wars, ale také například Jade Empire, Neverwinter Nights a Dark Souls s cílem přivést zpět všechno, co na těchto hrát milovali a trochu to zároveň zmodernizovat.
Hlavní náplní hry bude příběh, kolem kterého se bude hra neustále otáčet. Hlavní hrdinkou je ženská postava Sera, která byla vychována v Mooncrestu a tamějším paladinském chrámu. Jde o idealistickou, ale naivní postavu. Po jejích zkouškách je vyslána do světa, kde potká Pirotase, pouliční vyhnankyni, a spolu budou pomalu odkrývat konspirace, které ohrožují město.
Tvůrci na stránkách hry také lákají na zajímavé postavy a filmové konverzace, které budou ovlivněny tím, co říkáte a jak se chováte.
Kromě zajímavého příběhu by měla hra nabídnout soubojový systém odehrávající se v reálném čase. Ten bude silně založený na stamině a pokud budete bezmyšlenkovitě útočit, vysloužíte si místo tak akorát mezi mrtvými, jak to tvůrci trefně podali.
Samozřejmě budete mít k dispozici několik druhů zbraní (konkrétně tedy meč, palici a sekyru), vylepšování pasivních i aktivních schopností vaší postavy, stejně tak jako Pirotase po ruce, která je talentovaná se zbraněmi na dálku.
A aby toho nebylo málo, Mooncrest také nabídne adventurní a logické prvky. Hra totiž nebude testovat jenom vaše dovednosti v boji, ale také otestuje vás mozek v řadě různých hádanek, díky kterým objevíte různá tajemství nebo klidně i nové vybavení. Hádanky budou propracované a smysluplné. KnightMayor by rádi tohle měli ve hře, protože si myslí, že jsou v dnešních titulech utlačovány jednoduchými QTE momenty nebo mini-hrami.
Na oficiálních stránkách hry si můžete přečíst více informací. Případně si můžete také přečíst jejich Q&A. Další informace by měli odhalovat v následujících týdnech. Už teď ale zní tenhle projekt jako něco, co stojí za to sledovat.
Na datum vydání a platformy si zatím budeme muset počkat. Očekávat můžeme ale minimálně příští rok a PC. Na závěr se ještě tvůrci podělili o pár krásných artworků.
Dominikl: Welcome to our (women-gamers‘) life! I když já zrovna nejsem ten typ, co by měl problém hrát za mužskou postavu, jelikož hraji role-playing a ne self-playing.
Nerad hraji za ženský chrakter. Měla by být v každé hře volba. Né že bych měl něco proti ženským charakterům (v dragon age jsem je měl normálně ve skupině) ale nemám rád když mě hra do toho nutí, protože se pak nedokážu vcítit do hlavního hrdiny.
Zní to dobře, držím palce
Někdy ani dobrá inspirace nestačí, ale držím palce.
Jen tak mimochodem, nejsem si jistý, jestli Dark Souls má něco, co se dá nazvat moderním soubojovým systémem, pokud se tím teda nemyslí, že levým tlačítkem sekne
Big up, na novej titul od Bioware se budu těšit!
Tak tuhle "dámskou jízdu" si rozhodně nenechám ujít!
moje zvědavost stoupá, doufám že neklesne
Vsichni se vraci ke korenum ale vsechno nakonec stoji za ho*no
Rozhodně mají moji pozornost. Zkušenosti s vývojem RPG mají očividně bohaté a KotOR i Neverwinter jsou klasiky, takže povedenému RPG nesoucím se v duchu těchto her bych se určitě nebránil
Vypadá to velmi zajímavě. Už se těším na další informace