V tvůrčím celku The Astronauts panuje dobrá nálada. Stačilo jen pár dnů a PlayStation 4 verze povedené adventury The Vanishing of Ethan Carter dokázala zaplatit celý vývoj. Ten kvůli předělávce na Unreal Engine 4 trval 10 měsíců.
PS4 verze The Vanishing of Ethan Carter vyšla 14. července letošního roku, na evropském PSN o den později. 21. července poté studio The Astronauts děkovalo na Twitteru všem fanouškům za to, že si jejich hru koupili. Stačilo totiž pár dnů a prodeje zaplatily desetiměsíční práci na portu.
PC verze Vanishing of Ethan Carter vyšla loni v září a všichni majitelé této verze se v blízké době dočkají bezplatného updatu, který se postará o lepší grafické zpracování a efekty díky využití technologie Unreal Engine 4. PC verze totiž běží na Unreal Engine 3.
to watchstefan: Ano bude, ale v Evropě je mnohem složitější takovou službu spustit, protože jednotlivé země mají jiné připojení k internetu, takže to bude chvilku trvat. Datum spuštění zatím neznáme.
Chci se zeptat nevíte jestli Playstation Now bude u nás Evropě díky
Gratulace chlapcům a dívkám. Dokázali udělat povedenou hru s povedenou grafikou.
"Desetiměsíční práce se během jednoho týdne zaplatila. Vývojáři jsou nadšeni. "
Otázkou zostáva či budú nadšení aj hráči
biolog: Není, později by ale češtinu mohli přidat, viz [ odkaz ]
nevite jestli je hra na ps4 v cz dekuji
Malasnikov: Mám rád měkké i protože na tvrdé mě to zase tak moc nezajímá
Skylines: To tvoje "zvědaví" už se nedá číst. Buď si zjisti jak se to správně píše, nebo si najdi nějaký pro tebe jednodušší slovo který budeš používat v každým komentáři.
Já hrál hru na UE3 a vypadala fantasticky. Jsem zvědaví jak bude vypadat po updatu. Když prostě někdo umí tak hra vypadá takhle a má skoro nulové nároky. Tím víc překvapí že jí zvládlo tak maličké studio.