Bethesda si letos doslova udělala místečko pro sebe. Na letošní E3 se naplno odhalili Fallout 4 a nový Doom. Dvě opravdu očekávané hry. A QuakeCon v tradici nabušenosti pokračuje, protože jsme se dozvěděli pár hezkých detailů o Doomovi.
Tím největším je to, že cílem id Software je, aby hra běžela plynule na 60fps v rozlišení 1080p.
„Když vyvíjíte hru, děláte tisíce rozhodnutí, které mají dopad na výkon a vizuální kvalitu hry,” prozradil výkonný producent hry Marty Stratton Gamespotu. „Vždycky chceme, aby naše hry běžely co nejrychleji s co nejvyšším rozlišením. A to je pro nás 1080p a 60fps. Společně s tím chceme, aby Doom byla ta nejlépe vypadající hra, která na tomhle rozlišení s tolika snímky běží.” Následně také dodal, že nejde jenom o samotnou grafiku, ale také plynulou hratelnost.
Něco takového je určitě dobrá věc. Marty Stratton se poté pro PCGamer podělil o to, že kampaň si s kamarádem nezahrajete. Kooperace bude omezená pouze na levely ze SnapMapu (viz páté video v oznamovací novince).
Následně pak padla otázka, zda-li si budou moci hráči vytvořit vlastní komunitní kampaně. Producent prozradil, že bude možné mapy pospojovat a vytvořit jakýsi playlist. Něco takového se ale může ještě změnit, protože Stratton na konec dodal, že je možné, že se na to ještě v budoucnu podívají.
Na závěr ještě dodáme, že hra vyjde příští rok na PC, PS4 a Xbox One.
Jasně, konzolové FPS jsou na to přizpůsobené. Toto ale podle mě nebude ten případ.
Není Fps jako Fps. U Killzone se 30fps dá prekousnou jelikoz hra je o krýtí, pomalém postupovaní urovní, taktizovaní atd. To stejné se dá říct i o většině dnešních stříleček, Doom je uplně jinej žánr arenových frenetických střileček kdy sou rychle reakce klíčové a vrchol taktiky je efektní rocket jump.
Labigmek: No to se ví už dlouho. Problém je, že každý chce tu grafiku, a pak to nejede ani těch 30 FPS. Rychlou střílečku bych na 30 hrát nechtěl. Však i na PC bych kvůli tomu snížil grafiku, aby to jelo plynule, kdyby bylo potřeba.
Co se týče ovládání, tak je to jen o zvyku. I když gamepad moc na střílečky není, dá se s tím hrát všechno. Obzvlášť singleplayer.
Ať už je to myš či gamepad, každé je na něco přizpůsobené. Například Assassin´s Creed 2 jsem na PC na myši a klávesnici hrát nemohl, to bylo strašné ovládání.
Maestrodk: Tady se opět jen ukáže že na osekaném hardwaru se musí osekávat i hra bud detaily fps nebo rozlišení přes to nejede vlak. Neumím si představit hrát fps na 30 snímků a ještě s gamepadem ! To je dá se říct mrzačení fps žánru. Samozřejmě každý hraje na čem uzná za vhodné. Já jen můžu doufat že to navzdory konzolovému ovládání bude dobrá hra i na PC
ElementGamer Bethesde se moc verit neda. Do ted mam pred ocima RAGE kterej sem mel na ps3 a hra byla bez textur ktere se nestihaly nacitat. O zabugovanych TES a Falloutech nema cenu ani mluvit.
Maestrodk: Já jim věřím. V tomhle nikdy nezklamali a podle mě si nenechají ujít takovou příležitost (pochybuju, že by si to zkazili planými sliby) .
Ako Suminoe: A tady se právě ukáže, jaký id Soft je. Jestli jsou taky jen na pozlátko, nebo jestli budou ochotni ořezat grafiku pro co největší plynulost a 60 FPS. Všechno jde, když se chce. Jen se musí vědět jak.
Ako suminoe- zajimave ze ja jsem na ps4 nic v 900p nehral.
30fps rozhodne u FPS nestaci. Ono nestaci u zadne hry.
Jinak dobry reklamni kecy ze cilej na 1080p/60fps ale jak zname konzole tak nakonec to bude 900p/30fps.
Pragon23- to urcite…. vsak rikam ze u singlu to neresim.
Ratos: Bež si zahrat Quake 3 ve 30fps a pak se sem vrať stím ze to u podobnejch her nehraje roli
Snad se toho budou i držet. Nový Doom si to zaslouží.
jako nezavisly titul na kickstaru by se to mozna prosadilo
Na to se nejde netěšit
Miky – ajo, jsem prehlidnul, kazdopadne se me tech 60fps na konzoli pri grafice kterou predvedli na e3 nezda moc pravdepodobnejch