Společnost Epic Games se pochlubila trailerem, který ukazuje hry využívající technologii Unreal Engine. Zároveň fanoušci přepracovali technologické demo Elemental do DirectX 12. Pokud máte zájem, můžete si tech-demo stáhnout a přepínat mezi DX11 a DX12.
to: Skali
Jako ano ale to by se dalo říct i o Windows. Co jsem viděl tak rozdíl nástrojů tedy vývojářské prostředí je mnohem vymakanější a hlavně by to měl být nativní DX11 což znamená jiný kód. Pokud je to kec že je to nativní DX11 engin tak samozřejmě máš naprostou pravdu ty. Co jsem viděl ty testy s využitím grafiky a procesoru tak se přikláním k tomu že máš pravdu ty.
Implementace API je taky závislá na ovladačích tedy verze WDDM- NV/GCN-AMD. Mezi těmi verzemi jsou někdy velice markantní změny. WDDM 2. 0 naprosto jinak pracuje s Color managementem.
Jj CryEngin 3 je už prostě jen CryEngin bez číslovky.
Osobně si myslím že dnešní enginy jsou schopny využít efektivně jen maximálně dvě jádra s HT. Posledně mě o tom přesvědčila hra Dying Light.
Novější engin by měl mít lepší škálovatelnost s CPU jádry a GPU shadery. Dnes např. nepochopím proč jsou ve hrách stále problém dynamické stíny že jsou tak strašně náročné. Takovej FarCry 2 předvedl jednoduché ale detailní stíny které rozhejbala kde jaká karta. I Crysis Warhead má super stíny. To jsou všechno hry s obrovými mapami. Potom přijde tunel Crysis 2 kde je pár stínů na scéně a grafika se z toho muže podělat. Ne dnes softwarové stíny jsou prasečina když to musí počítat procesor. Ano implementace je snažíš ale výkon jde do hajzlu a zdlouhavě se to optimalizuje pokud vůbec. Takovej S. T. A. L. K. E. R. – Lost Alpha kalkuluje v dynamických stínech a světel. Ale je to mód takže optimalizace žádná.
To stejné implementace MSAA. Byla doba kdy ve hrách které si už nevybavuji byl minimální pokles FPS při zaplém 4xMSAA. Ne jak dnes kde 50% FPS a více jde záchodem.
Já osobně nevidím od dob prvního Crysis v grafice žádný pokrok. Tedy samozřejmě v poměru kvality grafiky vs. výkon. Jediná změna je že máme propracované postprocesingové efekty. Toď celé. Protože grafika je jen o škálovatelnosti s hardwarem a nic jiného. Jinak možnosti jsou neomezené.
Mr. Lolendo Rozdiel medzi UE3 a UE4 nie je prakticky žiaden, pretože je to ten istý software. Akurát po nejakej x-tej aktualizácií ked sa minulo označenie 3. 99. 999 prešli na 4. 0000. To je všetko. UE4 je vlastne len taký marketing ktorý prišiel popri nových konzolách. Niečo také čaká aj cryengine, ten je teraz už 3. 9XXXX takže možno ešte tento rok bude 4. Ale Nemci to už nečíslujú aby nemotali zbytočne ludí, lebo je to stále tá istá vec, ktorá sa postupne vyvýja. UE takytak.
Dosti zavádějící protože minimálně Batman Arkham Knight jede na verzi UE3.
Velká spousta her a jen tak málo zajímavých.