Na letošním Gamescomu oznámil Microsoft, že netradiční RPG Scalebound od studia Platinum Games dorazí na trh v létě roku 2016.
Toto akční RPG sleduje kroky mladíka jménem Drewa, který je proti své vůli vtažen do podivného a nebezpečného světa Draconis. Zde je „svázán“ s hrůzostrašným, ale ušlechtilým drakem Thubanem, který je ale také poslední svého druhu. Osudem spojení jinak osamocení hrdinové teď musí porazit mocné nepřátele, kteří ohrožují zemi Draconis a také celý vesmír jejich paralelních světů.
V tom, abyste porazili mnohdy obrovské bestie, a taky celé legie nepřátelských vojáků, vám bude pomáhat „jednoduchý a přesto propracovaný“ soubojový systém. Díky němu můžete plynule řetězit své útoky s drakem a vytvořit tak naprosto devastující komba.
Hráči si budou moci také přizpůsobit svého draka výběrem jeho vzhledu, stejně tak se postarat o rozvoj jeho jedinečných schopností, útoků a měnit mu také jeho vzhled.
Server Dualshockers dostal na GC nabídku nahlédnout do zákulisí tvorby Scaleboundu a vyzpovídal režiséra Hideki Kamiyu a kreativního producenta Jeana Pierra Kellamse. Díky tomu se dovídáme několik dalších důležitých podrobností.
Asi mezi nejzajímavější informaci patří ta, že hráči vlastně nikdy nebudou mít úplnou kontrolu nad drakem. Monstrum bude mít svou vlastní umělou inteligenci a vy mu budete moci „pouze“ dávat pokyny typu „běž tam“ a „zaútoč“. Někomu může tato absence hry za draka vadit, ale patrně si budeme muset počkat, jak se celá záležitost bude hrát v reálu.
Na druhé straně ale bude moci hlavní protagonista Drew použít kouzlo a stát se jakýmsi humanoidním drakem. Kouzelná moc světa Draconis se nazývá puls a dost hodně se podobá Síle, jak ji známe ze Star Wars. Je totiž přítomna v úplně všem kolem vás a lze ji využít různým způsobem. Kromě pohybu po otevřeném prostředí se dostanete také do dungeonů.
Jeden z vývojářů pak mluvil o vztahu Drewa a draka, který tím pádem nebude fungovat jako robot, ale spíše jako skutečné zvíře. Budete si budovat skutečný a hlavně stabilní vztah mezi Drewem a Thubanem. Co se týče zbraní, každá bude mít svůj vlastní stupeň odolnosti a hráči si mohou dokoupit i dračí brnění za in-game peníze. Naštěstí se zde nepočítá s žádnými microtransakcemi. Draka pak lze ještě upravit pomocí různých drahokamů, které získáte ze zabitých nepřátel.
headshooter: Ty tvoje komentáře se nedají číst, procvič si trochu slovenštinu, trocha diakritiky a interpunkce by nezaškodilo, akorát ze sebe děláš idiota, což věřím, že nejsi.
Lépe řečeno Sony tam měla své hry pro PlayStation, ale neukazovala nic nového.
Sony sice na GC nebylo, ale hry na PS4 jo
Jinak Scalebnoud byl poprvé představen loni v září [ odkaz ]
Headshooter: Sony na gamescomu nebylo ty retarde. .
Scalebound je pecka ked to zrovnam s hocktorou hrou na gamescomu tak jednoznacne vytezy ako navinka prekvapila ps4 neukazali nic a muzu byt rad ze vychazeji nejake hry takehjoto zanru lebo to tu uz je len samy multiplayer a tyo hra neni
Čekám na vyjádření že to je kvůli tomu "filmovému" zážitku
to zatim jede tak v 15 fps ne ?