S blížícím se vydáním The Phantom Pain mají hráči více a více otázek. Několik z nich jsme společně s odpovědmi shrnuli v naší novince před několika dny. Nyní se tvůrce hry Hideo Kojima podělil o informaci kolem samotné obtížnosti.
„Pokud vám přišlo Ground Zeroes těžké, u The Phantom Pain budete v pohodě. Pocit z operací je netknutý, ale je daleko vylepšený. Máte tam Fulton, podporu a můžete využívat vašich pomocníků. Je to jiné než Ground Zeroes, které bylo uzavřené,” sdělil ve svém první tweetu.
„Napsal jsem, že 'pocit z operací je netknutý', to znamená, že nejsou matoucí. Byly jenom upraveny, aby se daly snáze hrát,” dodal ve druhém tweetu.
Co to ve zkratce znamená? To znamená, že pokud vám Ground Zeroes přišlo těžké, The Phantom Pain bude relativně v pořádku. Za zmínku ovšem stojí, že vyšší obtížnosti, alespoň podle preview verze (viz tento tweet), se dají odemykat po dokončení hry, podobně jako tomu bylo u ostatních Metal Gear Solid (a Metal Gear Rising) her. Očekávat ale můžeme, že všichni budou moci začít na jedné a té samé, stejně jako v případě Ground Zeroes.
Tak AI bude patřit k těm nejlepším jako u každýho MSG, jen někteří prostě nepochopí různé systémy který k sérii patří. Jako například nemravný časopis který vojáka paralizuje v jakýkoliv situaci, nebo plyšová štěňata, ale to není chyba AI to prostě patří k sérii.
Tak jestli tam budou takove obtiznosti co v mgs guns of patriot tak se nemam ceho bat….
Já teda na AI nemůžu nadávat a vůbec ne na Hard. Ty hajzlíci si všimli i bahna na asfalt, slepí taky zrovna nebyli, a hlavně se mi líbilo že se chovali různě, nněkdy šli za sebemenším zvukem a jindy se jen z dálky podívali a vykašlali se na to.
Osobně mi přišla celkem v pořádku… nebo minimálně ne stejné či lepší (trochu) úrovni jako v kterékoliv jiné hře. Neexistuje hra s nějak extra chytrou AI a to jsem hrál hromady her.
Podle mě je AL v téhle hře špičková. Je taková aby byla zábava si s nima pohrát. Fakt nevím co bys ještě chtěl. Vám se člověk nezavděčí s ničím, umíte si akorát na vše stěžovat
ta hra byla faceroll nehlede na obtiznost, zabijela to uplne vymastena AI, predpokladam ze v "plny" hre bude ai uplne stejna…
Už se těším
Tady píšete všichni jak je to jednoduchá hra to GZ… zajímalo by mě kdo z vás to hrál na Hard a s vypnutým Reflex modem a markováním nepřátel (oboje je pro začátečníky ) . Neříkám, že je GZ nějak extremně obtížné, ale to říkám teď když jsem hru dohrál 90x páč už vím kde vojáci jsou rozmístění atd. Ale i tak hra dokáže občas překvapit určitým chováním, které by mělo být v TPP vylepšené. Ale určitě si hru jak GZ tak TPP zkuste bez těch kravina jako Reflex a Marking.
Edit: Jinak hraju na PS4 a na PC s Dualshockem 4 (klávesnice a myš mě moc neláká stejně jako u jiných her)
Tady je rozhodující na čem se to hraje. Na PC s k+m máme přesnost a rychlost kterou s gamepadem nikdy nedocílí. Není to žádnej harcore playing prostě pohodová promakaná stealth akce. Kdyby to bylo těžký na klávesnici tak to s páčkovačem nedohraje nikdo !
GZ bylo středně těžké, mnozí to hráli pak tolikrát, že to projeli s prstem v nose. Hlavně se těším na větší variabilitu postupu a konečně nové prostředí, páč GZ jsem sice hrál dost, ale jedna lokace je prostě málo.
Bohužel GZ je minimálně na klávesnici hrozně jednoduché . . pokud to tak skutečně bude, tak to celé zabili . .