Před dvěma lety s restartem Tomb Raider se Lara Croft změnila. Z archeoložky se stal spíše stroj na zabíjení. Jsou hráči, kterým se nový styl Lary líbí. Najdou se ale pochopitelně také tací, kterým při sledování gameplay záběrů je do pláče.
Vývojáři z Crystal Dynamics o víkendu upozornili novým videm, že přístup v Rise of The Tomb Raider záleží pouze na vás. Sami se můžete rozhodnout, jak s danou situací naložíte. To demonstrují v novém videu z tábora. Jde o stejnou ukázku, jež byla ukázaná začátkem srpna na Gamescomu v Kolíně nad Rýnem. Tentokrát ale Lara nezačne všechny vraždit, místo krveprolití zvolí stealth a proplíží se mezi nepřáteli.
Rise of the Tomb Raider vyjde 10. listopadu 2015 ve verzích pro Xbox One a Xbox 360. Začátkem příštího roku bude následovat PC verze a koncem roku 2016 potom PlayStation 4 verze.
Mě prislo jako bych se dival na gameplay z TR2013 …. Asi hodne vyuzili ty penize od MS no.
Příjde mi že AI je až moc blbá. .
To by byla nuda všechny zlikvidovat od bacilu po obra.
Hlavně ať nefňuká a nepiští a bude to dobrý …
tak to mě dostalo jak ve 2: 34 lara skočí na lano a zaheká na celej tábor + co udělá stráž když vedle ní dopadne šíp? "Hmmm normalka nezájem někdo tu střílí šípy ale já poplach nevyhlásím", to sou 2malí připomínky samozřejmě že se na hru těším ale rejpnout si můžu
První díl MP měl ale dělalo ho jiný studio a byl tak nějak navíc … ŠPatnej úplně nebyl ale doplácel na to alespoň u mě že konektivita serverů byla někdy děs, hráčů nehrálo moc a občas tam byli vidět cheateři celkem slušně.
martik642: tak to potom jo
GoOdTiMe:
Semuel: Každýho nebaví sledovat na netu ženskej tenis. .
ltr33: I to je možné Jako hra to asi nebude špatná ale určitě mě tohle bude štvát jen doufám že ne natolik aby mi to hru znechutilo. Uvidíme třeba to hráli na easy a nebo se to ještě změní.
GoOdTiMe: Jo takhle no tak to je jiná Ale i na hekání existují stránky
Semuel: Bez hekání by to nikdo nekupoval. .
A upřímně, hekání mělo v prvním TR větší hodnotu než samotný dialogy. .
Semuel – možná měl zrovna chlípné myšlenky a zrovna si představoval jak někdo heká, tak ani nepostřehl, že to je ve skutečnosti a ne v jeho hlavě
Ma tento diel MP? V poslednej lare ma SP bavil ale multak bola tragedia. Ak chce lara konkurovat uncharted mali by zapracovat aj na poriadnom MP. Uncharted je oblubeny ako pre SP tak aj pre MP ktroy je dost hravany.
S tou AI že je slepá to je pravda, ale podle mě je to tak udělané schválně, aby to hráče, kteří se rozhodnou hrát tímto způsobem zbytečně nefrustrovalo. V TLOU to bylo u Ellie podobné. Tam ji nepřátelé neviděli vůbec.
GoOdTiMe: Jo to chápu ale kdyby tohle do hry zahrnuli asi by bylo o dost těžší je odlákat…. V Tlou to chápu spíš právě proto že i klasický nakažený byli částečně slepý…. No ale jak jsem psal víc mi vadí že ona heká skoro u hlavy vojáka a ten jde prozkoumat dopad láhve i v Tlou když jsi hodil láhev a pak udělal hlasitý zvuk nepřítel se otočil, to mi přijde normálnější než že mu zařve u hlavy a on jde vesele dál