Že byl, a stále je, Attack on Titan fenomén, ani nemusíme zmiňovat a protože je dobré čerpat tam, kde je dostatek fanoušků, dočkáme se na konzolích PlayStation nového zpracování této manga a anime série. Po prvním oznámení začaly internetem kolovat spekulace, jak moc se bude lišit od 3DS verze a jak hodně se bude držet původního příběhu.
Lidé z Koei Tecmo a Omega Force proto vydali první detaily, a také obrázky ve vysokém rozlišení, týkající se „jejich“ hry Attack on Titan vyvíjené pro PlayStation 4, PlayStation 3 a PS Vitu, která má v Japonsku vyjít letos v zimě a v roce 2016 v Severní Americe a Evropě.
Nyní již tedy víme, že hlavní příběhový režim pokryje celý původní příběh anime z roku 2013. Vytváří se také další počet různých scénářů, které kladou důraz na všechny populární postavy. Co také potěší je fakt, že se o dabing postarají stejní dabéři, kteří namluvili anime sérii.
Attack on Titan má být taktickým, akčním lovem titánů. Na krutém bojišti se bude stav bitvy neustále měnit a to v závislosti na strategii hráče. Výsledky budou mít také přímý vliv na posun příběhu. Ve hře máme mít slíbenu velkou taktickou svobodu, vzrušení z akčního lovu a z boje proti obřím bossům. V závislosti na situaci a na zvolené taktice můžete dopředu pokračovat pomalu a opatrně, nebo likvidovat titány bez varování jako Mikasa. Hráčovy kroky tak ovlivní celkový směr bitvy, což je podle slov autorů lov v nové podobě.
Důležitým aspektem je 3D manévr a likvidace jednotlivých částí těla. Hráči mohou plně využít 3D manévru a volně „létat po obloze“ a kolem bitvy s titány. Využitím určitého typu akce ale můžete velmi rychle přispěchat pomoci kamarádům v nouzi. Na druhou stranu tím občas přitáhnete nežádanou pozornost nepřátel. Aby bylo možné titána porazit, je třeba (jak asi víte) zaútočit na jeho šíji. Budete tedy muset zaútočit z výšky, a proto je výhodnější nejprve zničit části těla, jako jsou ruce a nohy.
Stejně jako v původním díle má každá postava svůj důvod, proč s titány na obrovském bitevním poli bojuje. I tato skutečnost ovlivní posun příběhu a úhel nahlížení na něj. Vzhledem k charakteru bitev bude prostředí zničitelné. Hráči tak musí počítat s tím, že se ve městě budou hroutit stěny a střechy a plánovat tak budoucí akce. Stav bitvy se neustále mění a pocit napětí je tím pádem dost vysoký. V přípravě je také velké množství dalších scénářů, které kladou důraz na populární postavy a mají tak dále rozvíjet dramatický příběh. To jistě ocení hlavně fanoušci původního díla.
Bude vám nabídnuta možnost prožít si dojemný příběh anime. Při jeho vyprávění se setkáte s Erenem, Mikasou a dalšími, které navíc namluví původní dabéři z anime. Díky funkci Physics Toon Shader nabízí hra celkem zdařilý mix originálního grafického vzhledu amine herního světa. Jeho výsledkem je pocit, jako byste volně ovládali postavy přímo v anime.
Jsem zvědavý jak bude vypadat když si na vás titáni pochutnají.
Tak kdyby bylo Xko z Japonska, byly by tyhle věci na Xboxu.
Jinak 3DSko (Attack on Titan: The Last Wings of Mankind CHAIN) má myslím taky původní dabéry.
A kvůli takovým to hrám jsem radši za PSko než Xko
Dom: Právě. Nevíte někdo jak je to u 3DS verze? Tam si taky přizvali nějaké dabéry z anime?
No nekecej, vypada to a zni skvele, to se musi povest : 3 a s daberama me taky dost potesili ^^ !
Vypadá to naprosto famózně. Zatím je zjevné, že se to od 3DS verze bude lišit hodně a upřímně mě tohle láká snad ještě více. A stejní dabéři? To je snad ta nejlepší zpráva. Tím lépe vynikne jedinečná atmosféra
Sakra už se na to musím konečně podívat. Dlouho se na to chystám, ale místo toho teď sjíždím Squid Girl. Toto vypadá zajímavě.