Aktualizace: 12 hodin stačilo lidem z Larian Studios na Kickstarteru, aby vybrali požadovaných 500 tisíc amerických dolarů pro pokračování RPG titulu Divinity: Original Sin z loňského roku. Připomeňme, že původní Original Sin vybralo peníze za čtyři dny. Není tak divu, že vývojáři byli rychlostí překvapeni. Ve videu přiznali, že v současné době nejsou připraveni odhalit podrobnosti o dalších cílech kampaně. Budeme si tak muset počkat na to, co nám slíbí za další milníky v kampani.
Původní zpráva
Na Kickstarteru byla dnes spuštěna kampaň pro výběr peněz na vývoj Divinity: Original Sin 2, tedy pokračování klasického fantasy RPG titulu od Larian Studios. Předešlý díl vyšel v červnu minulého roku na PC a letos v říjnu se dostanete také na PlayStation 4 a Xbox One.
Tvůrčí celek žádá fanoušky o podporu, konkrétně mají vývojáři v plánu vybrat 500 tisíc amerických dolarů. Za to slibují pokračování epického RPG s tahovými souboji a kooperativním/kompetitivním multiplayerem. Silný důraz má být kladen na systematickou hratelnost a zakotvený příběh.
Divinity: Original Sin 2 je v plánu ve verzi pro PC v angličtině. Titulky jsou potvrzeny v němčině, francouzštině a ruštině. Ostatní platformy a lokalizace mohou být oznámeny v pozdější fázi. Dojít by mohlo také na češtinu, tu pro první Original Sin připravili Michal Kovanda a Vít Oujezdský ve spolupráci s Larian Studios. Češtinu budou obsahovat i konzolové verze, předobjednat si je můžete na Xzone.cz.
Opět si na začátku svého dobrodružství vyberete hrdinu, zvolíte rasu a udělíte první dovednosti. Při svém putování světem budete moci do své skupiny přijmout až tři společníky s vlastním osudem a motivací. Pokud budete hrát multiplayer, ujmou se vašich společníků ostatní hráči, třeba vaši kamarádi, aby byla družina kompletní. Multiplayer tak bude určen pro 4 hráče. Jinak ale chtějí vývojáři zachovat vše z původní hry. Hráče lákají na nový systém dialogů. Ten má poskytnout více možností jak přesvědčit NPC nebo společníky. V přípravě je také nový crafting systém a bude také Skill Crafting – umožní kombinovat různé schopnosti a vytvářet nová kouzla.
A co by to bylo za pokračování bez nových příšer a výzev, stejně tak zajímavých postav nebo aktualizovaného editoru.
Kolousek001 – asi budou talentovani = maj radi nezavislost. . to uz muzes taky vedet
Takže asi takhle: První Original Sin se zaplatil po 12 dnech, druhý Original Sin po 12 hodinách a penízky vesele dál naskakují. Mě osobně se nezbývá než těšit na Vánoce 2016, protože jsem hrdým backerem (a nestydím se za to) a na polici se bude vyjímat další sběratelská edice (stejně jako v případě prvního dílu) .
Graficky a prostředím to podle mě vypadá mnohem lépe než první díl a tak jsem taky pár doláčů přihodil.
No tak ta jednička vypadá dost pěkně. Teďka bude Uwe Boll pekně zuřit, že on na ty svoje sračky prachy nedostal a tihle tak rychle jo.
Tak tohle bylo rychlý, paráda
celkem fofr, chybí jim už jen 2 tisíce
A podporu si zasloužili : 3 vypadá to krásně : 3
Klidne at si za ty prachy koupej soukromej tryskac, dulezitej je vysledek. .
Tak stejně si to takto hráči zakoupí, tak je to většinou jedno jestli dostanou prachy hned nebo potom
Jediné co mě lehce mrazí je obava ze skoro totožné hry jako díl první. Problém velké části rychle oznámených pokračování.
Lepší to pořešit přes KS, než mít vydavatele a kdesi cosi, co jim nakáže 150 blbostí a hru zmrší protože on je přeci vedení a rozumí tomu .
Tak prachy na víc se hodí vždy…
Proč ne ta hra si zaslouží pokračování. Jen nechápu proč to dávaj na kickstarter.
Asi zaručený rychlý prachy.
To se všude řeší, jak to, že nemají prachy a jdou zase na KS. Osobně mě to vůbec nezajímá, co s penězi dělají a že i po úspěchu prvního dílu nemají nejspíše na vývoj druhého. Hlavní je, že se nám do rukou opět dostane stejně (ne-li více) kvalitní hra jako je jednička. To mě zajímá. Ať si klidně ty prachy proluftujou v Las Vegas, já chci kvalitní hru, ne nějaké důvody proč nemaj prachy a jdou na KS
To na to jako nemají peníze při velkým úspěchu jedničky a nebo by měli problém sehnat investora? Nic proti ale někdy mi tyhle KS projekty přídou už jako fraška …