Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
Vajcopele
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Maestrodk: Jojo to mě taky pobavilo nebo začnou práskat ostatní vojáky, že po večerce se flákaj venku je to fakt povedený, tam ještě narazíme na plno věcí, co nás dostanou jako ostatně v každým MGS
Komunita
Maestrodk
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Vajcopele: Jo, dneska jsem se flákal po MB a zjistil jsem, že když držíš vojáky trochu dýl, začnou vykládat takové úchylné kecy, jako že se jim to líbí, že chcou více toho železného stisku. No, nevím co si o nich myslet.
Komunita
Maestrodk
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
MORTHSIR: Kup si uspávací pušku, nebo se nauč CQC. Případně se schovej do kartonové krabice a počkej až půjde spát.
Komunita
MORTHSIR
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jako cekal jsem mnoho…. ale az takovej masterpiece ? Akorat me sere, ze me kamos u sebe nenechal hrat dele, to bych vytknul. xDD
Komunita
Vajcopele
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Tak ke Quiet mám asi ještě daleko (asi, netuším, kdy se objeví ) udělal sem zatim teprve asi 4 příběhový mise, teprv sem zachraňoval toho inženýra co mi vytvořil tu ruku jinak hraju pořád side-ops, dobývám základny, sbíram všechno co se sebrat dá, flákam se po Mother base, fackuju a vyslýchám tam vojáky (zvyšuju morálku ) , posloucham písničky a tak prostě si tu hru užívám naplno se všim všudy podle mě je to prostě Kojimův Magnum opus, naprostý vrchol všeho no taky sem zvědavej s čim přijde, s Kojimou vlastně kromě MGS nemám žádnou zkušenost, takže by mě zajímal nějakej jinej projekt od něj
Komunita
Maestrodk
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Taky to flákám. Jednu misi dělám i třeba 2 hodiny, protože to chci mít perfekt. Teprve až teď mi Kaz zahlásil, že se někde v okolí nachází Тихоня (Quiet) . Už se nemůžu dočkat!
Taky se nemůžu dočkat, co dalšího Kojima stvoří, až se vše uklidní a urovná. Beztak to zase bude oznámení od nějakého Moby Dick studia. Zase troll.
Komunita
Vajcopele
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Thanks Mr. Kojima sem právě ponořenej totálně do MGSV a je to neskutečně boží. Jsem sice poměrně na začátku pořád, protože se strašně flákam a kochám, ale už teď vidim, že je to naprosto úžasný, důstojný a velkolepý finále celé série. Jenom ten naprosto epickej začátek, kterej v podstatě ani nedokážu popsat slovy, mě totálně uzemnil….
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
To už tady bylo
Komunita
SedllY
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Neskutečný sympaťák! Snad bude dál pokračovat na tak kvalitních hrách! ! !
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Kapr88: souhlasím trojka byla best
Komunita
yesman
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
metal 5 naprosta bomba nemuzu se od toho odlepit
Komunita
Kapr88
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Gameplay je super…hlavne konecne volnost a poradna mapa kde se clovek muze vyblbnout atd…
Jen ten pribeh bude/je trochu v pozadi diky sandboxu…cehoz se jako fanousek MGS bojim…
Navic jsem ted dohral na emulatoru MGS 3 Subsistence…coz je vlastne Snake Eater jen s volnou kamerou…
a i kdyz uz jsem to hral uz v roce 2004 na PS2 tak je to porad jedno ze nejlpsich MGS (spolecne s 1kou-Metal Gear Solid) hlavne diky pribehu…
Komunita
Maestrodk
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
rocketbg: Já zatím splnil pár misí, ale co jsem si všiml, tak že Snake moc nemluví. Vím, že Kojima chtěl hráče víc vtáhnout do děje a aby se sžil se Snakem a docela to i funguje, ale pro staré fanoušky je to změna. Nebudu to ale soudit, dokud nezahraju víc. Taky ta kamera je super. Často se v cut-scénách dá i ovládat pohled, což je dost často chaotické, ale zatím to v prologu fungovalo. Všiml jsem si, že kamera v těch cut-scénách není třeba za/u Snaka, ale je jakože v povzdálí, jako bych tam já (hráč) byl společně s ostatními postavami, což je taky super provedení. Na záběry byl Kojima vždycky machr. Pak když hraju nějakou jinou hru, tak všechny filmečky a rozhovory jsou strašně nudné, oproti tomuto.
A jak tu někdo předtím psal, že příběh bude více vyprávěný přes kazety a bude méně cut-scén, tak ty kazety akorát nahradily dlouhé rozhovory v codecu, pokud se nemýlím. No měl bych se vrátit ke hraní, moc jsem toho ještě nenahrál, takže moc nemůžu mluvit. (jo, taky zvuk je velkolepý, společně s hudbou! ! ! )
A to jsem se nezmínil o tom, jak perfektně hra šlape (PS4) . Naprosto plynule bez propadů. Když jsem po dlouhé době zapnul něco takového, tak mi hned docvaklo, že TOHLE JE OPRAVDU HRA, KTERÁ SE HRAJE DOBŘE. Hratelnost nad grafiku (která je stejně úžasná) . A taky se rozplývám nad načítacími časy. Normálně v nových hrách máš čas si udělat a vypít kafe (které nepiju) , ale tady je to hned, zpátky do akce. Ve stealth je to docela důležité, protože často misi pokazím a opakuju znovu, jelikož jsem perfekcionista a musím mít vše super stealth.
Komunita
rocketbg
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Maestrodk: Docela dobrý nápad.
BTW: MGS5: TPP si neskutečně užívám. Trošku mě štve menší podíl cut-scén oproti předchozím dílům, ale za to gameplayi bych asi dal celých 10/10 (a to jsem sakra přísnej! ) .
Komunita
MORTHSIR
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
At uz hlavne maka na svych projektech, to teprve budou pecky, omezoval se pod zastitou machru uz dlouho, jeho potencial nebyl zdaleka vyuzitej.
Maestrodk: Jojo to mě taky pobavilo nebo začnou práskat ostatní vojáky, že po večerce se flákaj venku je to fakt povedený, tam ještě narazíme na plno věcí, co nás dostanou jako ostatně v každým MGS
Vajcopele: Jo, dneska jsem se flákal po MB a zjistil jsem, že když držíš vojáky trochu dýl, začnou vykládat takové úchylné kecy, jako že se jim to líbí, že chcou více toho železného stisku. No, nevím co si o nich myslet.
MORTHSIR: Kup si uspávací pušku, nebo se nauč CQC. Případně se schovej do kartonové krabice a počkej až půjde spát.
Jako cekal jsem mnoho…. ale az takovej masterpiece ? Akorat me sere, ze me kamos u sebe nenechal hrat dele, to bych vytknul. xDD
Tak ke Quiet mám asi ještě daleko (asi, netuším, kdy se objeví ) udělal sem zatim teprve asi 4 příběhový mise, teprv sem zachraňoval toho inženýra co mi vytvořil tu ruku jinak hraju pořád side-ops, dobývám základny, sbíram všechno co se sebrat dá, flákam se po Mother base, fackuju a vyslýchám tam vojáky (zvyšuju morálku ) , posloucham písničky a tak prostě si tu hru užívám naplno se všim všudy podle mě je to prostě Kojimův Magnum opus, naprostý vrchol všeho no taky sem zvědavej s čim přijde, s Kojimou vlastně kromě MGS nemám žádnou zkušenost, takže by mě zajímal nějakej jinej projekt od něj
Taky to flákám. Jednu misi dělám i třeba 2 hodiny, protože to chci mít perfekt. Teprve až teď mi Kaz zahlásil, že se někde v okolí nachází Тихоня (Quiet) . Už se nemůžu dočkat!
Taky se nemůžu dočkat, co dalšího Kojima stvoří, až se vše uklidní a urovná. Beztak to zase bude oznámení od nějakého Moby Dick studia. Zase troll.
Thanks Mr. Kojima sem právě ponořenej totálně do MGSV a je to neskutečně boží. Jsem sice poměrně na začátku pořád, protože se strašně flákam a kochám, ale už teď vidim, že je to naprosto úžasný, důstojný a velkolepý finále celé série. Jenom ten naprosto epickej začátek, kterej v podstatě ani nedokážu popsat slovy, mě totálně uzemnil….
To už tady bylo
Neskutečný sympaťák! Snad bude dál pokračovat na tak kvalitních hrách! ! !
Kapr88: souhlasím trojka byla best
metal 5 naprosta bomba nemuzu se od toho odlepit
Gameplay je super…hlavne konecne volnost a poradna mapa kde se clovek muze vyblbnout atd…
Jen ten pribeh bude/je trochu v pozadi diky sandboxu…cehoz se jako fanousek MGS bojim…
Navic jsem ted dohral na emulatoru MGS 3 Subsistence…coz je vlastne Snake Eater jen s volnou kamerou…
a i kdyz uz jsem to hral uz v roce 2004 na PS2 tak je to porad jedno ze nejlpsich MGS (spolecne s 1kou-Metal Gear Solid) hlavne diky pribehu…
rocketbg: Já zatím splnil pár misí, ale co jsem si všiml, tak že Snake moc nemluví. Vím, že Kojima chtěl hráče víc vtáhnout do děje a aby se sžil se Snakem a docela to i funguje, ale pro staré fanoušky je to změna. Nebudu to ale soudit, dokud nezahraju víc. Taky ta kamera je super. Často se v cut-scénách dá i ovládat pohled, což je dost často chaotické, ale zatím to v prologu fungovalo. Všiml jsem si, že kamera v těch cut-scénách není třeba za/u Snaka, ale je jakože v povzdálí, jako bych tam já (hráč) byl společně s ostatními postavami, což je taky super provedení. Na záběry byl Kojima vždycky machr. Pak když hraju nějakou jinou hru, tak všechny filmečky a rozhovory jsou strašně nudné, oproti tomuto.
A jak tu někdo předtím psal, že příběh bude více vyprávěný přes kazety a bude méně cut-scén, tak ty kazety akorát nahradily dlouhé rozhovory v codecu, pokud se nemýlím. No měl bych se vrátit ke hraní, moc jsem toho ještě nenahrál, takže moc nemůžu mluvit. (jo, taky zvuk je velkolepý, společně s hudbou! ! ! )
A to jsem se nezmínil o tom, jak perfektně hra šlape (PS4) . Naprosto plynule bez propadů. Když jsem po dlouhé době zapnul něco takového, tak mi hned docvaklo, že TOHLE JE OPRAVDU HRA, KTERÁ SE HRAJE DOBŘE. Hratelnost nad grafiku (která je stejně úžasná) . A taky se rozplývám nad načítacími časy. Normálně v nových hrách máš čas si udělat a vypít kafe (které nepiju) , ale tady je to hned, zpátky do akce. Ve stealth je to docela důležité, protože často misi pokazím a opakuju znovu, jelikož jsem perfekcionista a musím mít vše super stealth.
Maestrodk: Docela dobrý nápad.
BTW: MGS5: TPP si neskutečně užívám. Trošku mě štve menší podíl cut-scén oproti předchozím dílům, ale za to gameplayi bych asi dal celých 10/10 (a to jsem sakra přísnej! ) .
At uz hlavne maka na svych projektech, to teprve budou pecky, omezoval se pod zastitou machru uz dlouho, jeho potencial nebyl zdaleka vyuzitej.