V průběhu technologické konference SIGGRAPH v Severní Americe ukázal institut pro kreativní technologie z Londýna svou technologii, která umožní hyper-realistické obličeje i s detailními tvářemi. Jejich technologie může být využita i pro videohry. Pokud nějaké studio do neprobádaných vod půjde, mohli bychom se v budoucnu dočkat skutečně realistických obličejů s detaily kůže, očí, rtů atd.
PC masters tu zas ukazali svoji hloupost lvl 9000
Nejsem zrovna vývojář her, ale myslím si, že mezi vytvořením jedné postavy se všemi detaily a vytvořením velké hry je celkem rozdíl, který se potom ve finále podepíše na výsledku.
Ubrousky na sliny s sebou, jdeme hrát – wait for it – model postavy.
Martass311: tys ale vytlacil pekny hovinko…kdo brani vyvojarum udelat takovou hru exkluzivne pro pc? Konzole to urcite nebudou
Díky konzolím se tohle na pc uvidí zhruba nejmíň za 10 let , takže pořád můj favorit grafikou postav je Crysis 3. Ale vypadá to perfektně , ale možná většina hráču by to dávala , tak na střední. .
To: Big Boss
Však právě ale tohle rozjede každý.
Vypadá to i lépe než tech demo obličeje od Nvidie.
Že by nás čekal Heavy Rain 2? !
Mr. Lolendo: Trochu rozdíl nemyslíš ?
No ty krabe… to je luxus. Njn to už nedá ani Source engine [ odkaz ]
Bohužel se s tím asi setkáme jen zatím ve filmech.
Vypadá to krutě, ale ve hrách bych to viděl tak 2030, je plno videí starých klidně 5 let, kde jsou takovéhle grafické vymoženosti, ale ve hrách nic
Vzhledem k tomu jaky je dneska trh s hrama (ovladany konzolema) a zaroven jejich nizkym vykonem…
Tak bych to videl spis jako sci-fi
Brzo si selficka nebudem fotit, ale renderovat.