Jaké bude z herního hlediska pokračování série Dark Souls? Podle slov prezidenta From Software Hidetaka Miyazakiho půjde o sloučení různého designu a několika filozofií. Jako příklad můžeme brát hry Demon's Souls, Dark Souls a Bloodborne. Co přesně to může znamenat, řekl Miyazaki v rozhovoru pro Game Informer. Zde uvedl, že se vrátí některé specifické herní prvky a jiné budou upraveny.
Asi největším kladem je znovupoužití rychlého cestování. Protože chce Miyazaki uchovat všechny fungující herní principy, pokud tedy nebudou přímo v rozporu s herním designem, bude fungovat podobně jako u Dark Souls II již od samého začátku hry.
Co se týče výdrže zbraní, hodlá nelézt zlatou střední cestu mezi dvěma předchozími extrémy z Dark Souls a Dark Souls II. „Stále ladíme vyvážení, ale osobně si myslím, že šly zbraně v Dark Souls II rozbít příliš snadno. Původně šlo o způsob, jakým jsme přinutili hráče vyzkoušet mnoho různých typů zbraní, ale i tak jsem cítil, že se rozbíjely příliš rychle. Nicméně v prvním Dark Souls nešly zlomit dost rychle a tak doufám, že u Dark Souls III najdeme ten pravý střed.“
Summoning a Invasion bude fungovat stejně jako v Dark Souls 2 (takže se nemusíme obávat implementace mechanismů z Bloodborne), matching pak bude záležet na Soul Levelu a ne na Soul Memory. Stejně to fungovalo i v původním Dark Souls a tento způsob se jeví lepší a spravedlivější. New Game+ bude celkově vypadat jako v druhém díle, ale dočkáme se nových zbraní, předmětů a bude jiné rozmístění nepřátelských pozic.
Poslední věc se pak týká skrytých lokací. Zdi budete muset tentokrát rozbít zbraní a tak můžete zapomenout na pouhou interakci tlačítkem. Miyazaki to komentuje slovy, že tento koncept vychází z jeho jiné myšlenky. „Líbí se mi, když je najdete nechtěně během bitev, nebo když náhodou máchnete nebo náhodně vystřelíte šípy. Chci zavést tento nový druh překvapení z objevu přirozeným způsobem, vznikajícím při hraní hry.“
Dark Souls III vychází na jaře příštího roku na PS4, Xbox One a PC.
MORTHSIR: Budem držet všechno No snad se to povede u DS1 jsem strávil spoustu hodin a nechtěl jsem se od toho odtrhnout
Petras: To drzme klady…. tedy palce. xD
DS1 to je pro mne srdcovka a věřím že i tento díl mi přinese spoustu zážitků a skvělého hraní
Snad v DS3 napraví některé chyby z dvojky.
JEdina herni serie, ktera mi porad dava latu a je hodne tezka – mam rozehrane oba dily a furt jenom na obrazovce ctu napis you died a jak uz je to po padesaty za sebou tak hru vypnu : P
Zing překvapil, že novinku přeložil takhle rychle. Na DS3 se opravdu těším. Rychlé cestování mi nevadí. A ostatní staronové věci jen vítám.
Zhruba v půlce, portovat se šlo pouze do vybraných map v blízkosti lordů. Navíc existovalo plno zkratek, které se postupně otevírali, Ds2 měl třeba nevyhovující level dizajn tak tam dali rychlé cestování. Pokud bude mít Ds3 kvalitní lvl dizajn, proč to neudělat jako v prvním díle.
Jo už si vzpomínám, ale v DS1 šlo rychle cestovat až tak v pulce hry. A bylo to logické vzhledem k tomu jak daleko se pak chodilo.
já chci cestování z Ds1. . takhle se bojím dalších ulehčení, komerční tahy.
Kdyz uz…. tak bych byl pro, aby si mohl hrac vybrat, zda vyuzit rychle cestovani, nebo starou dobrou HC klasiku ala DS1. Takhle nas autori cilene predhodi do naplanovaneho ulehceneho stigmatu, jenz mrvi celkovej koncept teto serie viz. DS2.
Rychlym cestovanim se mysli prime portovani mezi ohnicky (tzn. to same jako Dark Souls games, narozdil od Demon Souls / Bloodborne kde se cestovalo z a do nexusu)
Ty skryté místnosti už takto mělo Dark Souls. Až dvojka to měla na tlačítka. A trochu nechápu to rychlé cestování… a už vubec se to k Souls hře nehodí.