Pokud vám od dnešního dopoledne vrtalo hlavou, proč EA plánuje betu Need for Speed pouze ve verzích pro PlayStation 4 a Xbox One, tak pro vás máme odpověď. Před okamžikem bylo na oficiálním blogu série oznámeno, že PC verze byla odložena na jaro nadcházejícího roku. U PS4 a Xbox One verzí se nic nemění, ty budou na pultech obchodů od 5. listopadu 2015.
V článku se dočteme, že vývojáři chtějí splnit přání komunity u PC verze. To znamená odemčenou frekvenci snímků za sekundu (ne 30fps) a lepší vizuální kabátek. Aby tohoto mohlo studio Ghost Games dosáhnout, potřebuje více času. Dobrou zprávou ale je, že do PC verze bude přidán DLC obsah, který vyjde pro konzole.
Zároveň se smutnou zprávou se Ghost Games zavázali, že budou pravidelně vydávat bezplatné aktualizace s výzvami, aby se hráči ani po týdnech a měsících hraní nezačali nudit. Samotná uzavřená beta na konzolích začne v průběhu dalších týdnů, aby se otestovala stabilita serverů a celá infrastruktura. Registrovat se můžete zde.
PC hráči si tak budou muset na návrat ke kořenům Underground, Most Wanted a Carbon počkat.
Z aktualizované FAQ se potom dočteme, že svět pojmenovaný Ventura Bay bude mít přibližně dvojnásobné množství sjízdných cest, než tomu bylo v NFS: Rivals, kde budete závodit a volně jezdit v době mezi soumrakem a úsvitem. Hra nebude mít uzamčena vozidla, všechna budou odemknuta od samotného začátku, stačí na ně mít peníze a můžete si je koupit.
Pokud nemáte Xbox Live Gold, případně PlayStation Plus, tak i přesto si budete moci Need for Speed zahrát. Titul sice vyžaduje připojení k internetu, ale nikoliv placený účet od Microsoftu/Sony pro singleplayer. Gold/Plus budete potřebovat pouze pro multiplayer.
A jeje , takže na konzolích jen 30FPS a na PC už to snad ani nemusí vydávat , protože jak vyjdou recenze že to stojí za kulové na konzolích co se hratelnosti týče tak to koupí jen menšina lidí.
A to jsem se tak těšil no co se dá dělat Project CARS je tady pro mě pořád
Miky: přesně
za 30fps lock by ty programatory meli uz davno vyhazet, nechapu jak to mohlo projit uz pri prvni porade, kde to planovali, pokud programujou trochu inteligentne, tak promenlivy fps vubec nevadi, pokud ale navazou mechaniky na pocet fps, je to spatne
Miky: Nevim s tímhle mě ndokážou akorát naštvat. Vlistopadu nový nfs hromada videí a pak sorry bohžel jede nám to na 30 fps půl roku počkejte my to pro vás odemkneme vy by jste to akorát posrali. A jakej to bude mít efekt…. Nevim prostě sem se na to těšil a teď čekat do jara.
to Martass311: Jednou hráči nadávají, že dostanu PC hru, která má uzamčenou frekvenci, podruhé nadávají, že hru odložili. Dle mého je lepší hru odložit a vyladit, aby byla pořádná a ne vydat špatně optimalizovanou hru jako se stalo třeba u Batmana.
No , tak silně uvažuji potomhle jestli si to koupit. Těšil jsem se na to jak svině , že to v listopadu koupim a on to přesunou na jaro a ještě se vymluvěj na 60 fps. Bych ty vývojáře nakopal do prdele. Jednou stanovým datum , tak se snažím makat , abych to stihl. A ještě to uzamknou na 30 snímků. Nevim jak pro koho , ale mě i když hra jede furt na 30fps , tak je to pro mě nehratelný. 60fps si většinou dokážu otevřít prohrábáním se systemových souborů.
Koho to serie? ? ? Aspoň prebehne alpha testovanie na konzolách do jari… Človek uvidí, či bude stáť za to kúpiť nové NFS.
Zahrajes si s Poršákama. Ve Forze
K čertu s EA a NFS. . Kvůli nic si s Porschatama v žádném simulátoru nezahrajeme. . ofiko. . mody neberu
Hmm aspon, ze se auta musi kupovat a ne stupidne hledat jak v most wanted
ten jejich "always online" sheit dělá bordel tak ho asi musej nějak vyřešit
Mě by zajímalo, proč EA furt musí řešit takový chujoviny jako framelock, soc. prvky v každy hře… to si fakt myslej, že jim na to někdo skočí a uvěří, že to nejde udělat bez toho? C’mon, EA…
EA zase válí, potřebuje půl roku času navíc aby odemknuli hru na víc než 30 fps a nebo chtějí aby se prodalo hodně na konzole i když v daleko menší míře než tomu bylo třeba u GTA 5, tam taky byla najdřív verze pro konzole
ta hra bude provar, uz to zase smrdi
Nečekaně?