V souvislosti s probíhajícím Tokyo Game Show spustilo Konami nové internetové stránky hry Metal Gear Solid V: Phantom Pain. Ty mají sloužit pro podporu a určitým způsobem jako reklama Metal Gear Online. Co je pro nás ale nejzajímavější, můžete na nich sledovat živě přenosy online multiplayeru návštěvníků výstavy TGS.
Od 17. do 20. září se budou pořádat exhibiční utkání 8 vs. 8, a jelikož se asi málokdo z nás přímo zúčastní, můžete hru sledovat prostřednictvím pěti videí níže. Spolu s odkazy zde najdete také informaci, kdy přenos začíná.
17. září v 05:30 našeho času
17. září v 07:30
18. září v 05:30
19. září v 04:00
20. září v 6:30
Hráči budou moci vyzkoušet i hru za Quiet, na podporu tohoto tvrzení Hideo Kojima uveřejnil obrázek s Quiet z Metal Gear Online s obří rybou v podobě klobouku.
Metal Gear Solid Online vychází pro PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 a Xbox One jako součást Metal Gear Solid V: The Phantom Pain 6. října a verze pro PC bude uvolněna až v lednu roku 2016.
Bůhonty: Tj v Splinter Cellu to bylo mazec. Jinak když držíš ctrl tak chodí pomalu ale to nejspíš víš
Bůhonty : Tak určitě Ten pohyb je na gamepadu naprosto plynulý a přirozený. Těch situací kdy potřebuješ jemně korigivat pohyb je spousta ne jen u těch dveří, třeba i když se chceš přikrást k někomu zezadu apod. Furt jsem zkoušel co je pro mě lepší až to jasně vyhrál gamepad. U téhle hry je to perfektně vyladěný. Třeba nějakýho assasína dám zas s myší. Kámen úrazu je to míření u singlu to neva uvidím co online. Tam už bude rozdíl asi dost velkej
Tak zajímalo by mě co to tam na konci melou o těch oblecích, protože ten z MGS3 bych chtěl ale pokud to nějak souvisí s FOB tak je mi to jedno protože to fakt hrát nebudu
Ne to není pravda pokud jdeš pomalu, hodně pomalu tak se otevřou pomaleji. Sice i tak prasknou ale už tě stráže neslyší tak jako když do nich vlítneš skrčenej plnou rychlostí. Není potom problém se vplížit do místnosti dveřmi aniž by tě slyšeli.
KRoman47: Takže ty dveře prasknou bez ohledu na rychlost? Dobré vědět.
Normálně lezu oknem, ale někdy si nevšimnu že je v nich okno a to je potom zle
Tak doku není 1 metr ode dveří tak to není problém proklouznout dveřma jen to chce jít hodně, hodně pomalu.
Ontyyyy: Otevření dveří vždy přiláká pozornost stráží, přestože do nich lezu pomaleji s gamepadem, proto je lepší proskakovat otevřenými okny.
Labigmek: Předpokládám že na ovladači jde kontrolovat rychlost pohybu pomoci analogu že?
Hraju na K+M ale jediné co mne sere je, že když vlezu do budovy tak díky tomu jak rychle se charakter (i v podřepu pohybuje) tak do těch dveří da takovou mrdu, že se otevřou tak že to navalí do zdi na druhé straně a přilákají pozornost stráží.
Nebo je to prostě mechanika a ty dveře se tak otvírají furt?
JInak mne fascinuje, že nikdo nepoužil co Splinter Cell kdysi dávno – Ovládání rychlostí pohybu myší.
Podle toho jestli si scrollnul dolů nebo nahorů si uprovoval rychlost pohybu a bylo to geniální a pohodlné.
Hoši sorry za OT, ale funguje někomu PSN na PS4? Díky. . jo a na stream asi ráno mrknu
edit: už to jede
Já ač na PC to hraju na gamepadu je to na to proste vyladěný. Nevím jestli s tím budu mít nejmenší šanci proti k+m. Asi ne a zůstanu u singlu kterej mi určitě vydrží až do toho ledna
Nemyslím že je to Quiet ale spíš ženská postava oblečená podobně, né stejně. Ale uvidím na MGO3 se těším stejně jako na MGS5
Škoda že sem v práci. Snad příště.