Vývoj nového Rainbow Six se za posledních pár let změnil. Původně jsme si měli zahrát singleplayerově zaměřený Patriots. Z něho ale nakonec nic nebylo a Ubisoft se rozhodl jít cestou multiplayerového zážitku. Rainbow Six: Siege nebude mít žádnou singleplayerovou kampaň, stejně jako Call of Duty: Black Ops 3 na staré generaci konzolí. Ovšem u Rainbow Six to není z důvodu zastaralého hardwaru, ale jde jednoduše o rozhodnutí tvůrců.
Každému se to pochopitelně líbit nemusí, série Rainbow Six vždy lákala zejména na singleplayer. V tomhle díle to ale budou taktické bitvy proti dalším hráčům. Pokud i přesto toužíte po samostatné akci, tak budete moci skočit do tréninku. V něm můžete hrát proti umělé inteligenci, přičemž si budete moci vše nastavit dle svého, včetně mapy a dalších věcí. Trénink je určen pro hráče, kteří chtějí vylepšit své dovednosti a seznámit se s jednotlivými mapami, třídami a vybavením.
Osobně doufám, že se touto cestou nevydá více her. Dle mého názoru by kampaň pro jednoho hráče měla být součástí hry. U Rainbow Six: Siege a Star Wars: Battlefront to ale neplatí. Uvidíme, jak se jim bude dařit.
Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege vyjde 1. prosince letošního roku a v základu obsáhne 11 map (všechny dodatečné mapy budou zdarma). Právě probíhající beta navíc byla prodloužena do 1. října
tady je pár volných klíčů pro PS4.
2PBB-2GN4-4K69
FQ64-95NL-93K2
RCE3-NHNA-MN74
8GJH-A4NF-PH36
Dávají klíče do bety všem, kdyby někdo chtěl na PS4 tak mám asi 5. Napište
Hoot: Dik!
Lazy: tuty komenty jsou nejlepsi tvl
Ma to jeste dost nedostatku, ale kdyz na tom zamakaj tak proc ne.
Malasnikov: Nečteš, nestěžuji si pouze na komunitu hráčů. Jenže tahle dementní komunita si se svýma tupýma stížnostma na vše udělá tu hru ještě horší (to jde? ) než je teď.
AviaRa: Za dementní komunitu hráčů nemůže hra.
Hoot: Tak týden
AviaRa: tu hru cekam stejne slibna budoucnost jako Evolve a to mozna jeste mensi a kratsi
Teď přemýšlím co je na té hře taktického, tohle nevidělo původní Rainbow Six ani z rychlíku.
Zbraně jsou stupidní, mnohdy s horším chováním než CoD.
Nejpoužívanější taktika co každej blb dělá je "zabarikáduj vše co můžeš než přijdou".
Pokud vemou útočníci 3x štíty (Fuze, Montagne a Blitz) tak je to pro ně ez win, protože většina těch bránících hráčů je tak stupidních že proti nim zůstanou klečet na jednom místě (a pak brečí že štít je op) .
Jakkákoliv snaha taktiky od útočníků je rozbita pokud na ně jako bránící hráč hodím C4 (slyším za zdí jak dává drona/nálož na zeď, cokoliv) a hned mám 2-3 free killy s počtem nadávek.
Hra je tak taktická že lze do půlminuty vystřílet nepřátelský tým.
Ty dva módy se od sebe lišej asi jako nové CoD od starého (v jednom stojíte na místě a v druhém nejdřív položíte věc aby jste stáli na místě, gg ubisoft) .
SWAT 4 se s tímhle odpadem nedá srovnávat a jestli tomu Ubisoft dá 2 mapičky z dobrého srdce zdarma (ale season pass s charakterama, zbraněma a dalšíma už ne) a vy tu pak roztečete jak je to super tak to nemám slov O. O
ta hra je tak nerealisticka a tak stupidni az to neni hezky i COD je 1000x realnejsi
Zack: tak, tak
SamFisher : Jasný, o tom žádná, ale není nad to si gamesu osahat na vlastní"kůži", z YT si člověk si málokdy udělá objektivní obrázek…
PS: Jinak má původní věta měla znít: Přesně, dle mého názoru by postačil jen SP a byl opravdu klid…
Ta hra (Patriots) měla být ve vývoji prý snad 6 let-a pak zničeho nic oznámili konec. . pro mě, hodně velký zklamaní…
Zack: stačí YT
Same : CS jsem nikdy nehrál, tak nemohu posoudit