Na 25. listopadu letošního roku byla naplánovaná hra TrackMania Turbo, která se má pochlubit množstvím obsahu: přes 200 tratí pro online i offline závodění (splitscreen nebude chybět), čtyři různá prostředí a čtyři herní módy. Navíc velkým lákadlem je možnost vytvářet vlastní tratě a sdílet je s ostatními hráči. Stavba tratí má být velmi jednoduchá, bude stačit zmáčknout pouhé jedno tlačítko a trať se vám vygeneruje. Vy si ji potom budete moci zřejmě upravit dle libosti nebo nechat a zkusit štěstí.
Vývoj ale nejde podle plánu, Ubisoft dnes oznámil odklad hry na začátek příštího roku, aby tvůrci ze studia Nadeo měli řas zlepšit kampaň, editor tratí (včetně generátoru) a online zážitek.
Připomeňme, že Nadeo připravuje prostředí tropického souostroví Lagoon Rollercoaster, kde budete vzdorovat gravitaci. Svůj um a přesnost předvedete na International Stadium, zatímco v severoamerickém údolí si zadriftujete a Dirty Valley na vás čekají skoky v kopcích.
Těším se na to, takže ať to radši odloží a plně doladí než aby to bylo nedodělaný jako většina her od Ubi.
Vypadá to skvěle …nebojte tohle nedělá Ubi Montreal …
Wast: Nejspíše velmi malý tým lidí pracuje na dev
Nevim co jim tak dlouho trvá když v podstatě je to stále totéž.
Od doby co to má Ubi, je trackmania další shit. . rozkouskovali hru na části a pak je vydaj za plný ceny postupně…
Původní trackmania byla to samý jen to bylo starší a nebylo to na díly. .
To je jako by vyšlo Gran Turismo Street a Gran Turismo Racing jako dva samostatný díly.
Nelíbí se mi tahle strategie, ani hra (mám dvojku a je to kravina oproti původní Trackmanii)
Doufám že se to povede.